Fancy Handy Żel do twarzy na bazie skały wulkanicznej

czerwca 21, 2019


W tym roku bardzo mało wydaję na kosmetyki z racji dużych zapasów. Jednak po zabraniu się do mojej kosmetycznej szafki postanowiłam dokupić tylko najlepsze perełki i poznać zupełnie coś nowego. W ten sposób odkryłam fajny żel do twarzy. Zapraszam na post!

Żel marki Fancy Handy zakupiłam w sklepie internetowym www.wizaz24.pl  i kosztował mnie ok. 16 zł. Produkty do mycia twarzy oraz pielęgnacji ciała to moje ulubione kosmetyki. Lubię mieć chociaż dwa toniki lub tonik i hydrolat jak również żel i peeling do twarzy. Niezastąpione duety przydają się w przypadku końcówki danego produktu a także urozmaicają nam wybór kosmetyku do pielęgnacji.

Od żelu do twarzy oczekuje dobrego oczyszczenia i miłego zapachu. Często wybieram żele z drobinkami, peelingi, które dobrze usuwają martwy naskórek. Tego typu żele o wiele lepiej radzą sobie z makijażem. Nic jednak nie jest lepsze do zmywania makijażu od olejków...


Żel prezentuje się zjawiskowo. Czarny korek, biała etykieta oraz czerwona konsystencja, która bardzo przypomina gorącą lawę. A co w środku?

Zawiera w składzie ekstrakt wulkaniczny, który skutecznie wygładza i nawilża, dotlenia, poprawia mikrokrążenie oraz świetnie radzi sobie z usuwaniem zanieczyszczeń i złuszczaniem martwego naskórka.


Żel delikatnie się pieni, nie podrażnia oczu ani nie powoduje reakcji alergicznych. Po zastosowaniu żelu na twarzy i zmyciu go wodą, czujemy przyjemne wrażenie chłodzenia i ukojenia. Tak jakby w środku produktu była mięta pieprzowa. Jest to uczucie bardzo przyjemne i porównywalne do zastosowania kawowo-miętowego peelingu na twarzy. Skóra jest czysta i ładnie pachnie. To pierwszy żel od dłuższego czasu, który wywarł na mnie tak pozytywne wrażenie.




Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: ponad miesiąc
Cena: ok. 16 zł
Skuteczność: dobrze oczyszcza skórę pozostawiając uczucie przyjemnego chłodu
Zapach: trudno określić



Czy skusiłybyście się na ten produkt?

Zobacz podobne posty

0 komentarze

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Ostatnie posty