Zmiany na blogu Magnetic Lips

czerwca 09, 2019


Co jakiś czas nachodzi mnie myśl na coś nowego. Od dłuższego czasu myślę nad zmianą platformy z bloggera na wordpress. Przerasta mnie jednak myśl, że sobie nie poradzę z ogarnięciem i zmianami dotyczącymi szablonu. W przypadku blogspota wszystko jest łatwiejsze.
Na początku prowadzenia bloga zupełnie nie wiedziałam jaki będzie miał "kształt". Nie do końca zdawałam sobie sprawę jak zarządzać zdjęciami itp. Teraz wiem, że zupełnie niepotrzebnie wrzucałam je na inny serwer niż picasa web, przez co większość zdjęć z pierwszych postów wygasła. Muszę wrzucić je ponownie.

Co mi dała własna domena?

Przede wszystkim satysfakcję oraz poczucie profesjonalizmu. Marzy mi się stworzenie zupełnie nowej strony, która była by dosyć rozbudowana. To jednak odległe plany.

O czym teraz myślę?

Mam potrzebę ciągłego tworzenia. Tworzenia czegoś nowego. Zamiast jednak tworzyć coś nowego i zabierać się za dziesięć rzeczy na raz szukam inspiracji. Chcę poprawić swój instagram, zdobyć więcej followersów, prowadzić więcej relacji na żywo itp.

Najważniejsze aby robić to, co sprawia nam przyjemność i z każdym dniem robić to lepiej!


A Ty jakie masz plany na najbliższy czas?

Zobacz podobne posty

2 komentarze

  1. Marzy mi się własna domena, ale ciągle mam obawy, że sobie z tym nie poradzę. A jestem z tych, którzy muszą wszystko zrobić sami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nic trudnego - jakbyś chciała przejść to napisz, z chęcią pomogę :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Ostatnie posty