Marokańska pomadka LipBalm BAOLISHI zmieniająca kolor ust

kwietnia 21, 2016

Pomadka w kształcie kredki - na pierwszy rzut oka nie wygląda na pomadkę. Można powiedzieć, że pierwsze moje skojarzenie to dzieciństwo. Nie mniej jednak, nie jest to zwykła kredka do rysowania. Dostępna jest w dwóch wariantach - nawilżająca i samoutleniająca. Poniżej prezentuję Wam drugą wersję.  



marokańska pomadka baolishi kredka




Pomadka do ust występuje w kilku kolorach tęczy - żółty, pomarańczowy, zielony, niebieski, różowy i fioletowy. 



marakańska pomadka utleniająca


Podkreśla kolor ust dopasowując się do nich. Efekt utrzymuje się kilka godzin. Pomadka nawilża i pielęgnuje. Ile z tego opisu jest prawdy? Na pewno faktem jest, że pomadka barwi nam usta. Im grubszą warstwą pokryjemy usta tym intensywniejszy kolor. Po za tym nawet jeśli wytrzemy nadmiar chusteczką czy płatkiem kosmetycznym - kolor pomadki nie zniknie z ust. Dodatkowo kolor utrzymuje się nawet gdy jemy czy pijemy przez kilka godzin - kilka czyli mniej więcej 3h może 4h... Dokładnie tego nie testowałam. Z drugiej strony mam wrażenie, że pomadka wysusza moje usta i jeśli na dworze jest wietrznie a ja zaczynam oblizywać usta to nawet po niej szczypie. Takie przynajmniej ja mam odczucia.


pomadka kredka marokańska barwiąca



Pomadka jest dobrą propozycją dla kobiet, które nie lubią malować co 5 minut ust i dla tych co lubią mieć suche usta ale z kolorem. Cena jest niska od 2,99zł do 4,99zł w zależności czy jest nawilżająca czy utleniająca.




Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: 4/5
Cena: 5/5
Skuteczność: intensywny i trwały kolor w zależności od warstw
Zapach: bez zapachu

Zobacz podobne posty

11 komentarze

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty