Plastry odchudzające SLIM PATCH

kwietnia 04, 2016

slim patch odchudzanie


Plastry odchudzające - na wiosnę, dla niektórych jak znalazł. Głównie przeznaczone dla tych, którzy chcą zgubić zbędne kilogramy - nic bardziej mylnego...
Dlaczego? Ja niestety nie wierzę w takie cuda. Kupiłam 3 opakowania w ramach kuracji miesięcznej. Paczka mieści 10 szt plasterków więc każdy przypada na 1 dzień w miesiącu.
Można przyklejać pod pępkiem (koniecznie nie NAD pępkiem wg obrazka z aukcji), można też na uda, boczki, plecy...


slim patch



Plastry kupiłam komuś na próbę i z ciekawości. Niestety nic nie drgnęło... Nic się nie zmieniło.
Na allegro jest mnóstwo takich plastrów. Różnią się jedynie opakowaniami.
Ja powyższe kupiłam na aliexpress.com za 1$, 0,58$ i nawet raz trafiło mi się za 0,36$/opakowanie
Raz jeszcze przypomnę, że paczka mieści 10 szt plasterków.



Podsumowując:

Opakowanie: 3/5
Wydajność: 5/5
Cena: 5/5
Skuteczność: BRAK
Zapach: bez zapachu

Zobacz podobne posty

0 komentarze

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty