Stylizująca guma do włosów JOANNA

27.4.16

Kiedy miałam krótkie włosy (tak, tak były takie czasy ponad 3 lata temu, kiedy miałam bardzo krótką ale niezwykle dziewczęcą fryzurę i zamierzam do niej wrócić wkrótce) guma do włosów była jedynym i podstawowym kosmetykiem do stylizacji włosów. Głównie do grzywki, żeby lepiej ją ułożyć.



guma stylizująca do włosów joanna





Niebieski koloryt w czarnym opakowaniu a w dodatku ten przyjemny zapach. Tak... zapach. Trudno mi określić co może przypominać lub z czym mi się kojarzy. Może z dobrym kremem?
Dla mnie zapach w kosmetykach jest bardzo ważny. Wiadomo, że im więcej mamy nawrzucanych substancji tym lepiej pachnie. Ale... jeśli coś źle pachnie - nie kupuję tego, bo zniechęca do używania.




guma do włosów joanna




Guma jak guma - klei się, ciągnie. Wystarczy wziąć odrobinę na koniuszki palców, rozgrzać i wystylizować jak chcemy włosy. Dodaję połysku. Ogólnie włosy fajnie wyglądają i pachną.
Aktualnie prawie jej nie używam na sobie ale na kimś innym :)




guma do włosów



Guma stylizująca Joanna



Cena: 5-8zł

Pojemność:100g





Dla dociekliwych skład:



guma do włosów joanna skład





Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: 5/5
Cena: 5/5
Skuteczność: stylizuje, nabłyszcza
Zapach: trudno określić




Używałyście tej gumy do włosów? Jakie gumy do włosów są warte polecenia wg Was?

Zobacz także:

11 komentarze

  1. Jakieś 5 lat temu chętnie sięgałam po brylantynę oraz spray nabłyszczający z Joanny :) Spisywały mi się te produkty, chociaż składy mają fatalne xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spraye nabłyszczające ładnie pachną - jeden taki spodobał mi się w salonie kosmetycznym i zamierzam sobie go kupić, może nawet pod koniec miesiąca :))

      Usuń
  2. Nigdy nie używałam tego typu kosmetyków, ale kto wie, co przyniesie jutro ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeszcze nigdy nie miałam okazji nawet dotykać gumy do stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś ją używałam była nie zastąpiona!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kojarzę ten produkt, ale nigdy nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja używam gumy z Eveline i jestem z niej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie używałam gumy do włosów. Produkt widuję w rossmannie, ale nie sięgam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. świetnie sprawdza się przy krótkich włosach, do których zamiaruję wkrótce wrócić :) można podnieść grzywkę i efekt trzyma się dłużej niż po piance.

      Usuń
  8. Tak się zastanawiam, czy miałam kiedyś gumę do włosów, i chyba nie... No, chyba, że gumkę. Do włosów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe :) na krótkich włosach lub grzywce fajnie się sprawdza - przy długich to już odpada całkowicie

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie wpisy

ADIDAS aliexpress.com ANIDA Anthyllis Apis Professional avon balsam danielle steel balsam do ciała bania agafii bańki chińskie Baolishi BARWA baza pod makijaż BENEK Bielenda BINGOSPA Bio-D BISPOL błyszczyk do ust eos BOTANIQUE BOULEVARD Bourjois brush egg Cameleo Carven cellulit COLGATE Cuccio czarne mydło Delia DERMACOL deser Dr. Konopka's ELKOS EVA EVELINE F&F FA FLORIS FLOSLEK fotografia moja pasja Fotorelacja glinka czerwona gotowanie Green Pharmacy gumki invisibboble haul Hyco ingrid JADWIGA Joanna Joico KALLOS kapsułki do kąpieli kolacja koncert beaty i bajmu kosmetyki naturalne krem do pielęgnacji skórek krem do rąk Kringle Candle kuferek kosmetyków L'ambre Lakiery hybrydowe lampka usb Lancome lista życzeń Luksja Manhattan Manicure Japoński MARION marokańska pomadka masaż masło do ciała MaxFactor MAYBELLINE MC migrena moda NACOMI NATURALIS NIVEA noc muzeów NYC obiad odświeżacz powietrza FORLUX odżywka do włosów Organic Shop PAESE PALMOLIVE PANTENE pasta do zębów peeling do ciała PERFECTA perfumy damskie pielęgnacja ciała pielęgnacja dłoni pielęgnacja stóp pielęgnacja twarzy pielęgnacja włosów plastry odchudzające SLIM PATCH płatki kolagenowe pod oczy Podsumowanie roku Projekt DENKO przetłuszczające włosy puder ryżowy Puma recenzja receptury agafii REFECTOCIL Rozdania sałatki Semilac SORAYA sposoby na ból głowy stylizacje suchy szampon szampon batiste śniadanie ŚWIAT ŚWIEC the body shop Trusted Cosmetics w7 Walentynki WIBO wyzwanie trusted cosmetics Yankee Candle zegarki ziaja żel dermacol żel do twarzy żel Fa