Wieczorne blogowanie

kwietnia 06, 2016

Zazwyczaj staram się przygotować coś na bloga w ciągu dnia, ale w tygodniu to wręcz niemożliwe. Jestem poza domem cały dzień a wieczorami jest już za ciemno, żeby robić zdjęcia lub napisać coś mądrego ;)

W tym poście pokażę Wam, co ostatnio kupiłam na aliexpress.com



portable mini lamps usb



Fajny, podręczny gadżet. Daje wystarczająco dużo światła, żeby nie wytrzeszczać oczu i domyślać się, co jest na klawiaturze. Chociaż dziś to prawie nie potrzebne - piszę bez patrzenia ale miło jak coś obok się świeci, bo oczy się tak nie męczą.

Powyższy gadżecik zakupiłam tak jak wspomniałam na aliexpress.com i zapłaciłam...

UWAGA!
UWAGA!
UWAGA!

1,89 $ czyli baaardzo tanio za coś takiego mega funkcjonalnego.

Przyznaję, że to był jeden z najlepszych rzeczy, jakie nabyłam na chińskim markecie.


Tu zdjęcia mojego lapka:

lampa usb led 28




Podsumowując:

Opakowanie: 0/5 - zwykła folia bąbelkowa
Wydajność: 5/5
Cena: 5/5
Skuteczność: dobra widoczność klawiszy ;)
Zapach: bez zapachu


Polecam każdemu, kto lubi wieczorami posiedzieć przy komputerze. Minus - nie działa z czytnikami nawet przy przejściówce otg. Ale zawsze można spróbować dokupić battery bank/power bank. Jednakże polecam!

Zobacz podobne posty

0 komentarze

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty