Wygładzający krem do twarzy z olejkiem makadamia ANIDA MEDI SOFT

14:30

krem wygładzający anida



Krem do twarzy to kosmetyk na ostatnim miejscu w mojej pielęgnacji. Nie przepadam za tymi mazidłami, ale po 25. roku życia skóra nie jest już taka jak kiedyś i z biegiem czasu podobno jest jeszcze gorzej. Ważne, aby nawilżać skórę i odpowiednio ją pielęgnować znacznie wcześniej niż po przekroczeniu tej liczby. Zobaczcie jak prezentuje się krem wygładzający z olejem makadamia i czy warto pokusić się na jego zakup.




Krem kupiłam na prezent, ale miałam okazję go również wypróbować więc zawrę w tym poście dwie opinie. Wg mnie po nałożeniu niewielkiej ilości na twarzy mam wrażenie niezwykłego odświeżenia i przede wszystkim gładkiej buzi.


Krem pachnie rewelacyjnie! I mimo niskiej ceny jest na prawdę super!


Moją opinię podziela również osoba obdarowana - krem przy minimalnym użyciu może wystarczyć nawet na niecały miesiąc.




krem makadamia




Małe i kompaktowe opakowanie + przejrzysta etykieta i "naturalność" kolorystyczna - to wszystko komponuje się w interesującą całość. Dodatkowo na wieczku mamy 3 bardzo ważne (zwłaszcza w kremach) składniki, które już zachęcają do zakupu.



Po odkręceniu słoiczka - krem jest zafoliowany sreberkiem




krem medisoft




Powyżej opis i skład produktu. Co zawiera krem?

❃ Wosk pszczeli
❃ Olej makadamia
❃ Masło Shea
❃ Witaminę E
❃ Pantenol




krem z olejkiem makadamia




Krem jak dla mnie zdecydowanie spełnia swoją rolę: doskonale nawilża i wygładza skórę twarzy, która dodatkowo ładnie pachnie.



Krem jest uniwersalny - dla każdego coś dobrego!



Dla mnie minusem jest fakt, że krem jest trochę "za tłusty" dla mojej cery do codziennego stosowania - raz w tygodniu można zafundować sobie takie zabieg. Dla osoby obdarowanej nie jest to problem, ponieważ ma inną cerę i jest w innym wieku. Szczególnie, że teraz zbliża się już jesień i nasza twarz będzie wystawiona na wiatr i niższą temperaturę.



Ważne aby buzia była odpowiednio nawilżona w tym okresie.




krem nawilżający

krem anida



Cena: 8,47 zł/ 500 ml

Dostępność: http://wizaz24.pl




Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: 5/5
Cena: 5/5
Skuteczność: krem dobrze nawilża skórę ale jak dla mnie wystarczy bardzo mała ilość bo mam wrażenie "filmu" na twarzy
Zapach: trudno określić - nie pachnie jak "czyste" masło shea ani jak orzechy... ale kojarzy mi się bardzo pozytywnie i "naturalnie"






Co sądzicie o tym kremie?
Czy znacie tą firmę?



Zobacz także:

5 komentarze

  1. Z tej firmy znam kremy do rąk i emulsję micelarną. Niestety nie stały się moimi ulubieńcami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupiłam tez mały balsam o zapachu magnolii i też jest całkiem fajny :) może nie trafiłaś na "swoje" kosmetyki

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. wielka szkoda! ja na szczęście nie miałam takiego przypadku u siebie ale współczuję Ci ogromnie!

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Ostatnie wpisy


ADIDAS aliexpress.com ANIDA Anthyllis Apis Professional avon balsam danielle steel balsam do ciała bania agafii bańki chińskie Baolishi BARWA baza pod makijaż BENEK Bielenda BINGOSPA Bio-D BISPOL błyszczyk do ust eos BOTANIQUE BOULEVARD Bourjois brush egg Cameleo Carven cellulit COLGATE Cuccio czarne mydło Delia DERMACOL deser Dr. Konopka's ELKOS EVA EVELINE F&F FA FLORIS FLOSLEK fotografia moja pasja Fotorelacja glinka czerwona gotowanie Green Pharmacy gumki invisibboble haul Hyco ingrid JADWIGA Joanna Joico KALLOS kapsułki do kąpieli kolacja koncert beaty i bajmu kosmetyki naturalne krem do pielęgnacji skórek krem do rąk Kringle Candle kuferek kosmetyków L'ambre Lakiery hybrydowe lampka usb Lancome lista życzeń Luksja Manhattan Manicure Japoński MARION marokańska pomadka masaż masło do ciała MaxFactor MAYBELLINE MC migrena moda NACOMI NATURALIS NIVEA noc muzeów NYC obiad odświeżacz powietrza FORLUX odżywka do włosów Organic Shop PAESE PALMOLIVE PANTENE pasta do zębów peeling do ciała PERFECTA perfumy damskie pielęgnacja ciała pielęgnacja dłoni pielęgnacja stóp pielęgnacja twarzy pielęgnacja włosów plastry odchudzające SLIM PATCH płatki kolagenowe pod oczy Podsumowanie roku Projekt DENKO przetłuszczające włosy puder ryżowy Puma recenzja receptury agafii REFECTOCIL Rozdania sałatki Semilac SORAYA sposoby na ból głowy stylizacje suchy szampon szampon batiste śniadanie ŚWIAT ŚWIEC the body shop Trusted Cosmetics w7 Walentynki WIBO wyzwanie trusted cosmetics Yankee Candle zegarki ziaja żel dermacol żel do twarzy żel Fa