#3 AliExpressowe Nowości - czyli moja Majowa Wishlista | Nowe rozdanie na blogu | Szukamy blogerek

3.5.17



Hej Kochane! Naszło mnie dzisiaj stworzenie postu z moją chciejlistą na ten miesiąc. Jednocześnie chciałabym Was zachęcić do odwiedzenia reaktywowanego sklepu z kosmetykami naturalnymi www.naturaorganika.pl ❤


Jeszcze w tym tygodniu będę chciała zorganizować dla Was rozdanie razem ze sklepem naturaorganika.pl więc jeśli macie jakieś sugestie - jakie nagrody powinny znaleźć się w rozdaniu, to dajcie znać na @ lub tutaj :) wezmę pod uwagę każdą sugestię, ale nie obiecuję wszystkiego.

Ostatnimi czasy testowałam kosmetyki Vianka i nawet przypadły mi do gustu. W związku z czym chciałabym przetestować kolejne. Oto dobrodziejstwa jakie możecie znaleźć w sklepie naturaorganika.pl


naturaorganika kosmetyki


1. DIZAO boto maska + serum KOLAGENOWA 42g - z tego, co ostatnio czytałam maski poleca blogerka AVIDA DOLLARS. Czytałam jej recenzję na temat maski przeciwko 8 objawom starzenia. W sklepie naturaorganika macie do wyboru 6 rodzajów masek Dizao w cenie 18,99 zł czyli nieco taniej niż kupiła ją AVIDA DOLLARS ;)

2. LAVERA HAIR szampon włosy tłuste MIĘTA 250ml - ostatnio do gustu przypadł mi peeling miętowy z Body Boom więc z chęcią przetestuję również miętowy szampon. Nie używałam jeszcze produtków Lavera ale są w niskiej cenie więc z chęcią wypróbuję.
LINK DO SZAMPONU

3. NAJEL balsam do ust KOKOS 10ml - zapach kokosu kojarzy mi się z wakacjami - pogoda nie rozpieszcza, więc mógłby to być mój smakowity kosmetyk. Ciekawa jestem tego balsamu!
LINK DO BALSAMU

4. VIANEK peeling do ciała ENERGETYZUJĄCY 250ml - używałam jak na razie żelu do twarzy i bardzo spodobał mi się zarówno zapach jak i działanie. Bardzo lubię peelingi z Organic Shop i są to moi ulubieńcy ale ciekawa jestem jak sprawdziłby się peeling do ciała z Vianka ❤
LINK DO PEELINGU

5. PUKKA bio herbata dla kobiet WOMANKIND 20szt - dotychczas próbowałam herbatki organiczne z Higher Living ale herbatki Pukka podpatruję już jakiś czas. Cenowo wszędzie tak samo, więc skuszę się przy okazji robienia zakupów. Opakowanie niezwykle kobiece!
LINK DO HERBATKI

6. VIANEK maseczka do twarzy NORMALIZUJĄCA 10g - to ostatnia nowość Vianka. Bardzo jestem ciekawa zarówno konsystencji jak i działania tych masek. Cena nie jest wysoka i wynosi mniej więcej tyle samo, co większość maseczek w saszetce lub nawet taniej - 4,99 zł
LINK DO MASECZKI

7. RAPUNZEL bio batonik czekoladowy KOKOSOWY 22g - jestem łasuchem na słodycze a ten baton kojarzy mi się z batonem bounty, który uwielbiam :) z chęcią zgarnę go przy okazji zakupów!
LINK DO BATONIKA

8. CARAMEL pomadka kredka 406 ROSE CLAIR 3g - nie miałam jeszcze okazji używać naturalnych i organicznych kosmetyków do makijażu. Głównie ze względu dlatego, że ich cena jest sporo wyższa od innych kosmetyków. Marzy mi się taka pomadka w kredce ❤
LINK DO POMADKI




Sklep naturaorganika.pl z chęcią podejmie współpracę z blogerkami - wszystkie szczegóły dotyczące współpracy znajdują się po kliknięciu w banerek Piszą o nas/Współpraca
Możecie kliknąć w banerek poniżej na blogu lub bezpośrednio na stronie www.naturaorganika.pl


naturaorganika




Miałyście coś z mojej Wishlisty?
Co chciałbyście kupić w sklepie naturaorganika.pl?



Zobacz także:

10 komentarze

  1. peelingi z vianka są obłędne <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Na tają listę i ja bym się skusiła :) najbardziej ciekawią mnie maseczki z vianka

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie jakiś peeling do ciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Marka Vianek jest bardzo popularna, więc chętnie coś bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie kojarzę żadnego kosmetyku :D Ale markę Vianek znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam dobre herbatki więc chętnie zaznajomiłabym się z marką PUKKA

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Ostatnie wpisy

ADIDAS aliexpress.com ANIDA Anthyllis Apis Professional avon balsam danielle steel balsam do ciała bania agafii bańki chińskie Baolishi BARWA baza pod makijaż BENEK Bielenda BINGOSPA Bio-D BISPOL błyszczyk do ust eos BOTANIQUE BOULEVARD Bourjois brush egg Cameleo Carven cellulit COLGATE Cuccio czarne mydło Delia DERMACOL deser Dr. Konopka's ELKOS EVA EVELINE F&F FA FLORIS FLOSLEK fotografia moja pasja Fotorelacja glinka czerwona gotowanie Green Pharmacy gumki invisibboble haul Hyco ingrid JADWIGA Joanna Joico KALLOS kapsułki do kąpieli kolacja koncert beaty i bajmu kosmetyki naturalne krem do pielęgnacji skórek krem do rąk Kringle Candle kuferek kosmetyków L'ambre Lakiery hybrydowe lampka usb Lancome lista życzeń Luksja Manhattan Manicure Japoński MARION marokańska pomadka masaż masło do ciała MaxFactor MAYBELLINE MC migrena moda NACOMI NATURALIS NIVEA noc muzeów NYC obiad odświeżacz powietrza FORLUX odżywka do włosów Organic Shop PAESE PALMOLIVE PANTENE pasta do zębów peeling do ciała PERFECTA perfumy damskie pielęgnacja ciała pielęgnacja dłoni pielęgnacja stóp pielęgnacja twarzy pielęgnacja włosów plastry odchudzające SLIM PATCH płatki kolagenowe pod oczy Podsumowanie roku Projekt DENKO przetłuszczające włosy puder ryżowy Puma recenzja receptury agafii REFECTOCIL Rozdania sałatki Semilac SORAYA sposoby na ból głowy stylizacje suchy szampon szampon batiste śniadanie ŚWIAT ŚWIEC the body shop Trusted Cosmetics w7 Walentynki WIBO wyzwanie trusted cosmetics Yankee Candle zegarki ziaja żel dermacol żel do twarzy żel Fa