Baikal Herbals oczyszczający tonik do cery tłustej i mieszanej

lipca 26, 2017


Jeden z moich kosmetyków naturalnych - tonik do cery tłustej i mieszanej. Firmę miałam okazję poznać dzięki blogosferze i właśnie dlatego też skusiłam się na jego zakup. Czy byłam z niego zadowolona?

Baikal Herbals to firma pochodzenia rosyjskiego (PIERVOE RESHENIJE) to marka produktów naturalnych. Zawiera w składzie m.in. nagietek, tarczycę bajkalską, pasternak oraz leśna miętę.


tonik do twarzy


Kolor butelki toniku bardzo mi się podoba - ale jeśli chodzi o korek (typu klik jak przypadku niektórych szamponów do włosów) to jest to totalny niewypał...
Jestem bardzo niecierpliwa i lubię łatwy dostęp do danego kosmetyku aby używanie jakiegoś produktu nie wymagało ode mnie zbyt dużego wysiłku :)
Mimo, że zastosowane otwarcie nie powoduje wylewania się nadmiernej ilości produktu to dla mnie dozuje się zbyt wolno... Wolałam go odkręcać podczas stosowania.


tonik do twarzy


Teoretycznie tonik był cudowny - pięknie pachniał, oczyszczał skórę, czułam się naprawdę odświeżona. Ale niestety przy zastosowaniu maseczki w kompresie i nawilżeniu nią tonikiem - po zastosowaniu takiego okładu na około 15-20 min moja skóra stała się zaczerwieniona. Nie wiem dokładnie, który ze składników wywołał rumień... Być może był to nagietek?


Poniżej etykieta producenta:


baikal herbals


Szkoda, bo na prawdę tonik uważałam za produkt wart ponownego zakupu


baikal herbals

tonik do twarzy


Zakup: Wizaz24.pl

Cena: od 15 zł


Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: 5/5
Cena: 5/5
Skuteczność: dobre odświeżenie i oczyszczenie skóry
Zapach: ziołowy





Jaki płyn do demakijażu polecacie?

Zobacz podobne posty

5 komentarze

  1. Lubię ziołowe zapachy jeśli chodzi o kosmetyki :) mają to coś w sobie!

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda, nigdy nie robiłam sobie maseczki tonikowej, dobrze, że chociaż przy normalnym użytkowaniu dobrze się ten kosmetyk sprawdza

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeznaczony do mojej cery, więc mógłby u mnie coś działać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam ten tonik i nie wspominam go źle, ani też jakość szczególnie. Taki w porządku.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty