Ziaja Bionawilżający krem do cery tłustej i mieszanej

3.7.17


Po raz kolejny ZIAJA. Ale tym razem, przy zakupie i wyborze produktu nie sugerowałam się marką a pojemnością i zapachem kremu. Jak sprawdził się (i nadal) sprawa się krem do cery tłustej i mieszanej? Zobaczcie same!
Kremik kupiłam w sklepie internetowym www.wizaz24.pl za niecałe 7 zł więc jak na moją kieszeń to super cena i w dodatku nie muszę męczyć się z dużą pojemnością chociaż jest to standard - 50 ml a nie wygląda :)


Jak prezentuje się kremik z białą herbatą?


krem ziaja


Krem jest zabezpieczony sreberkiem, dzięki temu mam pewność, że nikt go przede mną nie otwierał


krem ziaja cera tłusta i mieszana


Wg opisu producenta ma intensywnie nawilżać i regulować aktywność gruczołów łojowych.
Owszem, krem dobrze nawilża ale nie zauważyłam zmniejszenia aktywności gruczołów łojowych. Skóra po nim nie jest super matowa więc krem raczej nie ma wpływu na to aby nasza cera się nie świeciła... Zgodzę się również z tym, że krem może służyć jako baza pod podkład - idealnie komponuje się i nie obciąża dodatkowo skóry.


krem ziaja


Szkoda tylko, że w składzie kremu występują te dwa nieszczęsne parabeny... Zapach kremu jest przyjemny i delikatny - w końcu to biała herbata.


krem do cery tłustej i mieszanej

ziaja do twarzy


Dostępność: wizaz24.pl

Cena: od 5 zł


Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: 5/5
Cena: 5/5
Skuteczność: dobre nawilżenie w niskiej cenie i przyjemny zapach
Zapach: biała herbata





Jakie polecacie kremy do twarzy?

Zobacz także:

7 komentarze

  1. Lubię kosmetyki Ziai, tego kremu jeszcze nie miałam :(

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie ich kosmetyki czesto zapychaja :(

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedyś chętnie sięgałam po kosmetyki Ziaji. Teraz mam sporo innych, a do tego skórę suchą, wymagającą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy bym się na niego skusiła...nie wiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie do mojej cery, ale ogólnie lubię kremy Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na szczęście nigdy kremy do twarzy Ziaji nie zrobiły mi krzywdy, więc mogłabym się na niego skusić. Nie cierpię za to kremów/żeli pod oczy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubimy Ziaję, ale nie znamy tego kremu. Jest dedykowany naszym pyszczkom, więc go poszukamy :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Ostatnie wpisy

ADIDAS aliexpress.com ANIDA Anthyllis Apis Professional avon balsam danielle steel balsam do ciała bania agafii bańki chińskie Baolishi BARWA baza pod makijaż BENEK Bielenda BINGOSPA Bio-D BISPOL błyszczyk do ust eos BOTANIQUE BOULEVARD Bourjois brush egg Cameleo Carven cellulit COLGATE Cuccio czarne mydło Delia DERMACOL deser Dr. Konopka's ELKOS EVA EVELINE F&F FA FLORIS FLOSLEK fotografia moja pasja Fotorelacja glinka czerwona gotowanie Green Pharmacy gumki invisibboble haul Hyco ingrid JADWIGA Joanna Joico KALLOS kapsułki do kąpieli kolacja koncert beaty i bajmu kosmetyki naturalne krem do pielęgnacji skórek krem do rąk Kringle Candle kuferek kosmetyków L'ambre Lakiery hybrydowe lampka usb Lancome lista życzeń Luksja Manhattan Manicure Japoński MARION marokańska pomadka masaż masło do ciała MaxFactor MAYBELLINE MC migrena moda NACOMI NATURALIS NIVEA noc muzeów NYC obiad odświeżacz powietrza FORLUX odżywka do włosów Organic Shop PAESE PALMOLIVE PANTENE pasta do zębów peeling do ciała PERFECTA perfumy damskie pielęgnacja ciała pielęgnacja dłoni pielęgnacja stóp pielęgnacja twarzy pielęgnacja włosów plastry odchudzające SLIM PATCH płatki kolagenowe pod oczy Podsumowanie roku Projekt DENKO przetłuszczające włosy puder ryżowy Puma recenzja receptury agafii REFECTOCIL Rozdania sałatki Semilac SORAYA sposoby na ból głowy stylizacje suchy szampon szampon batiste śniadanie ŚWIAT ŚWIEC the body shop Trusted Cosmetics w7 Walentynki WIBO wyzwanie trusted cosmetics Yankee Candle zegarki ziaja żel dermacol żel do twarzy żel Fa