Natura Estonica Matujący tonik do cery mieszanej i wrażliwej

maja 14, 2018


Kosmetyki naturalne zyskują coraz bardziej na popularności. Dzisiaj można je zakupić praktycznie wszędzie. Podczas robienia zakupów w Lidlu skusiłam się na tonik do cery mieszanej i wrażliwej. Czy było warto?
W ostatnim czasie zakupiłam jeszcze jedne tonik. Dopiero po dwóch tygodniach od zakupów zorientowałam się, że kupiłam toniki z innych firm ale z tym samym składnikiem aktywnym - lilia wodna. Staram się nawilżać moją skórę bo nie za często używam kremów do twarzy. Dobrym sposobem na szybkie nawilżenie jest maseczka w kompresie + tonik lub dobrej jakości serum.

Używam codziennie toniku z Natura Siberica do przemywania twarzy po dokładnym jej oczyszczeniu. Jak dotąd nie zauważyłam żadnych reakcji alergicznych. Tak samo w przypadku dłuższej aplikacji na skórę - czyli podczas stosowania maseczki w kompresie.

Co na etykiecie?

natura siberica

Natura Estonica to jedna z serii marki Natura Siberica. W skład toniku wchodzi m.in. mech islandzki oraz bio ekstrakt z lilii wodnej, kwas hialuronowy, cynk, witaminę C. Jeśli chodzi o zapach toniku to kojarzy mi się z czymś morskim i zielonym. Coś jakby algi morskie lub spirulina? Zapach nie jest przepiękny ale kojarzy się z czymś naturalnym i nie przetworzonym.

tonik do cery tłustej i mieszanej

Opakowanie toniku ma wygodny klik - nigdy nie wylejemy więcej niż potrzeba. Tonik ma bardzo lekką konsystencję. Po aplikacji nie czuję aby skóra była obciążona lub żeby się kleiła.

natura estonica


Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: ponad miesiąc
Cena: około 8 zł
Skuteczność: dobrze tonizuje skórę pozostawiając ją czystą i świeżą
Zapach: morski, algowy,?



Macie jakieś kosmetyki z Natura Siberica?

Zobacz podobne posty

3 komentarze

  1. Nie wymagam wiele od toniku, więc pewnie byłabym zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam ich 2 toniki i więcej nie mam ochoty poznać ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero pierwszy testowałam z tej marki. Jak na razie nie powala aż tak jakbym chciała ale nie skreślam tej firmy przez jeden produkt.

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty