Chusteczki do suszarki Fresh Soft ARM&HAMMER morska bryza

listopada 08, 2016



Świeżość morskiej bryzy - każdemu kojarzy się z czystością i nieskazitelnością. Lubię zapach czystego, świeżo wypranego prania. Chciałabym też zatrzymać go na dłużej, żeby po wyjęciu z szafy ulubionej bluzki czy swetra - mieć wrażenie jakbym wyciągnęła ją z pralki. Dzisiejszy post będzie poświęcony chusteczkom do suszarki, które zapewniają tkaninom świeżość morskiej bryzy.


Na zakup prezentowanych chusteczek skłonił mnie głównie bardzo intensywny zapach.

Świeży, ostry - choć mocno kojarzy się z proszkiem

To zapach świeżego prania wywieszonego w piękny, wiosenny dzień - takie właśnie mam skojarzenia kiedy wącham te chusteczki.




Na początku - jeszcze przed użyciem - zapach był tak mocny, że czuć go było przez pudełko. Później niestety jego intensywność słabła i trzeba było bardzo dobrze zabezpieczać pudełko aby za szybko się nie wywietrzały.


chusteczki fresh soft



Paczuszka zawiera 40 sztuk zapachowych, cienkich chusteczek

Są zrobione z jakiegoś włókna bawełnianego



chusteczki odświeżające


Co pisze producent:


CHUSTECZKI DO SUSZARKI FRESH SOFT ARM & HAMMER MORSKA BRYZA

Opis produktu:
Amerykańskie zapachowe i zmiękczające chusteczki do suszarki oraz do szafy. Zapach: Morskiej bryzy. Zapach zawarty w środku chusteczek inspirowany jest tropikiem. 100% pochodzenia naturalnego - przyjazne środowisku! Bio degradowalne. Nie posiadają związków ropopochodnych!
Produkt jest nowy i fabrycznie zapakowany

USA

Pojemność: 40 szt


chusteczki do prania


Chusteczki bardzo dobrze sprawdziły się jeśli chodzi o zapewnienie świeżości tkaninom po praniu

Używałam ich też jako "odświeżacz" do szafki/szafy i wkładałam pomiędzy ubrania



Czy warto kupić chusteczki do suszarki Fresh Soft ARM&HAMMER morska bryza?


Choć zapach jest baaardzo intensywny to równie szybko wietrzeją i trwałość jest bardzo słaba. Trudno mi dokładniej określić jak szybko ten zapach przemija - czy to jest kwestia godzin czy dni?


Muszę przyznać, że gdyby chusteczki kosztowały więcej to nie kupiłabym ich - zupełnie się nie opłacają. Chyba lepsze są saszetki zapachowe do szafy albo sól zapachowa + woreczki bawełniane. 



chusteczki do prania



Cena: 19,50 zł/40 szt
Mój zakup: 8 zł - kupiony okazyjnie, stacjonarnie :)



Takie chusteczki możecie zakupić np. TUTAJ




Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: 2/5
Cena: 4/5
Skuteczność: krótkotrwała
Zapach: bardzo intensywny, świeży - kojarzący się z proszkiem do prania






Używacie takich chusteczek czy sądzicie, że to zbędny zakup?

Zobacz podobne posty

8 komentarze

  1. Za 8 zł jeszcze bym je wypróbowała, ale za 20 już nie. Ja obecnie mam w szafie woreczek zapachowy z Pachnącej szafy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. woreczki jak i torebki zapachowe są o wiele lepsze ale dobrze by było jakby zapach trzymał się znacznie dłużej i był trwalszy :)

      Usuń
  2. W takim razie nie ma co sobie nimi głowy zaprzątać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie korzystałam chyba z takich chusteczek. Szkoda, ze krótko pachną.

    OdpowiedzUsuń
  4. W sumie całkiem ciekawe, ja bardzo lubię zapach proszku do prania:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też lubię :) szczególnie taką morską bryzę ale czasami kwiatowe też są spoko :)

      Usuń
  5. Nie używam tego typu produktów :/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty