Peeling błotny do twarzy kwasy owocowe BINGOSPA

listopada 22, 2016



Jesień - pora idealna na zabiegi z kwasami. Dlaczego? Podczas jesieni czy zimy nasza skóra nie jest wystawiona na nadmierne promieniowanie a więc nie grozi nam powstanie brzydkich blizn czy przebarwień podczas stosowania produktów zawierających kwasy owocowe lub po profesjonalnym zabiegu w salonie, gdzie stężenie kwasowe jest znacznie większe niż to, które stosujemy w preparatach do użytku domowego. W dzisiejszym poście jednym z takich kosmetyków z mniejszym stężeniem kwasów do użytku domowego będzie peeling błotny do twarzy z BingoSpa.



Na początek moją uwagę przykuło ładne pudełeczko
- małe i zgrabne z czarnym wieczkiem -


Bardzo lubię małe pojemności, bo wiem wtedy czy kupić coś następnym razem czy już całkowicie z tego zrezygnować - jak było w tym przypadku - przeczytajcie do końca :)



peeling błotny



Produkty z BingoSpa nie podbiły dotychczas mojego serca - jeden tylko produkt bardzo mi przypasował a była to maska błotna do włosów, po której moje włosy nie przetłuszczały się i o wiele dłużej zachowywały ładny wygląd...


A jak sprawdził się peeling błotny do twarzy z kwasami owocowymi?



peeling kwasy owocowe


Produkt oceniłam już po pierwszym użyciu jednak na chwilę obecną nie zużyłam go do końca, zostało mi jeszcze trochę na spodzie i doszłam też do innych wniosków...

Przede wszystkim produkt zachowuje się inaczej na każdej skórze, co znaczy, że testowałam go ja (cera mieszana, naczynkowa, nie wrażliwa, nie sucha...) jak również testowała go A. (cera mieszana, dojrzała, pokryta piegami, skóra grubsza od mojej, nie wrażliwa, nie sucha)



Jak zachowywał się produkt na mnie?

➯ po nałożeniu i lekkim roztarciu skóra nie szczypała, nie było żadnych negatywnych odczuć
➯ po upływie krótkiego czasu (powyżej minuty) i bez masażu skóry - zaczęła delikatnie piec i swędzieć
➯ jak tylko odczułam nieprzyjemne pieczenie skóry próbowałam zmyć jak najszybciej peeling wodą (letnią lub zimną), po zmyciu wszystkiego zauważyłam zaczerwienienie
➯ co dziwne - po każdym kolejnym użyciu produktu nie było takiego efektu... skóra nie była przede wszystkim czerwona - możliwe też, że trzymałam peeling za krótko albo już się przyzwyczaiła



Podczas stosowania peelingu błotnego przez A. - nie było ani zaczerwienia ani rumienia na twarzy


peeling kwasy owocowe


Peeling zawiera drobne, maleńkie pestki owoców

2% mielonych pestek
10 % błota z Morza Martwego
50 %-owe kwasy owocowe


kwasy owocowe


Co pisze producent?

Poniżej również skład produktu - Peeling błotny do twarzy BingoSpa


skład peelingu bingospa


Konsystencja peelingu jest dla mnie na minus - trzeba uważać przy nakładaniu bo jest dosyć wodnista... a jeśli chodzi o zapach - taki typowy jak dla produktów BingoSpa (z serii "błotnych" produktów) - zapach ma taki "ziemisty" - normalnie ziemia i woda...


bingospa opinia


Jeśli miałabym go kupić jeszcze raz to poważnie bym się zastanowiła... peeling nie zachwycił mnie aż tak, żebym powiedziała, że będzie to mój ulubieniec.

Słaba efektywność (twarz nie jest tak gładka jak w przypadku grubszych peelingów) i w dodatku zaczerwienia na twarzy.

Plusem jest fakt, że peeling lekko napina skórę (zapewne to działanie kwasów) i nawilża.


peeling do twarzy


Cena: od 14 zł/100 g



Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: 4/5
Cena: 3/5
Skuteczność: delikatnie wygładza skórę, jest mało skuteczny jeśli chodzi o złuszczanie, mogą wystąpić reakcje alergiczne czy skórne jak u mnie
Zapach: błotny i ziemisty :)





Lubicie produkty BINGO SPA?
Co polecacie z tej firmy?

Zobacz podobne posty

4 komentarze

  1. Miałam inną wersję peelingu tej firmy i był całkiem ok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie do końca się do niego przekonałam... zdecydowanie wolę peelingi drobno lub średnio ziarniste, po których widzę od razu różnicę. Warto było jednak spróbować i ten produkt.

      Usuń
  2. Bardzo lubię produkty BingoSpa jednak tego peelingu nie znam :/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty