Dezodorant FA Fresh&Dry Green Tea

listopada 23, 2016



Unikam dezodorantów głównie z jednego powodu - strasznie mnie duszą ze względu na alergię i nie mogę ich używać. Jednak raz na jakiś czas zdarza mi się skusić na zakup tego kosmetyku. Mam też słabość do takich zapachów jak zielona herbata, werbena, oraz cytrusów. Przy wyborze zapachu zazwyczaj szukam choć jednego z tych składników. Czy dezodorant FA pachnie "prawdziwą" zieloną herbatą?


Od czasów dzieciństwa uwielbiałam mydełka FA i PALMOLOVE. Pachniały najpiękniej ze wszystkich kosmetyków. Ten zapach do dziś pozytywnie mi się kojarzy i nie wiedzieć czemu najbardziej przywołuje mi "zapach" wakacji i wody.


Stąd też mam słabość do dezodorantów FA i od czasu do czasu coś mi wpadnie do koszyka z tej firmy.


green tea dezodorant


Dezodorant prezentuje się całkiem ciekawie - biała butelka, zielone akcenty - na pierwszy rzut - wszystko miłe i pozytywne...

Natomiast zapach?

No właśnie...

Niestety jest sztuczny i przeciętny... (mimo tego, o niebo lepszy niż zapach mgiełek zielonej herbaty i werbeny z AVONu)

Spodziewałam się czegoś innego...


dezodorant fa


W składzie same chemikalia... nie ma, czego oczekiwać bo nie jest to produkt naturalny i eko super bio ;)


dezodorant pod pachy

dezodorant fa


Na chwilę obecną stosuję go od "święta" tzn. jak mi się przypomni... bo jego zapach mnie dusi. Nie wiem czy wytrwam do końca czy po prostu go nie wyrzucę któregoś dnia...


dezodorant blog


Cena: od 5 zł/150 ml




Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: 4/5
Cena: 5/5
Skuteczność: zmniejsza intensywność pocenia się, zachowuje świeżość na pewien czas
Zapach: zielona herbata





Jakie dezodoranty polecacie?

Zobacz podobne posty

10 komentarze

  1. Tak po kolorze już myślałam ze to zapach cytrusów ;) Szkoda...

    OdpowiedzUsuń
  2. Uuu szkoda:/ ale mnie tak dusi Nivea właśnie...i lakiery do włosów;) ja ostatnio kupiłam Vichy w kulce (zwykle unikałam kulek) i bardzo sobie chwalę:) u mnie po jakimś czasie tego typu preparaty przestają działać, więc muszę co chwilę szukać kolejnego:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z kosmetyków NIVEA to jedynie krem i stosuję go na usta podczas zimy czy też kataru alergicznego w wakacje - tylko ten kosmetyk przynosi mi natychmiastową ulgę i pomoc choć zapach nie należy do cudownych ale niezwykle mi pomaga

      Usuń
  3. Nie znam tego produktu. Obecnie najczęściej stosuję dezodoranty C-thru. Mają bardzo ładne wersje zapachowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. C-Thru są przepiękne :) podoba mi się Emerald jeśli się nie mylę z nazwą :)

      Usuń
  4. Dezodorantów w ogóle nie używam :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz modne są podobno naturalne produkty jak np. sztyfty z naturalnych kosmetyków

      Usuń
  5. mnie spraye duszą niestety a sztyftu nie używałam wieki - muszę ponownie spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Używałam go latem ;) ma rzeczywiście ładny, delikatny, świeży zapach ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty