Żel pod prysznic z solą z Morza Martwego, aloesem i miętą wodną Feel The Massage Palmolive Aroma Sensations

listopada 17, 2016



Dotychczas na blogu pojawił się już jeden reprezentant firmy PALMOLIVE - niestety nie był to mój ulubieniec ale jednak chciałam pokazać Wam żel czekoladowy umilający jesienne wieczory :) Tym razem prezentuję Wam również inną wersje - nieco orzeźwiającą i tak sobie myślę, że idealną na cały rok. Znacie ten żel?


Ja poznałam dokładniej jakoś 7 lat temu... wcześniej bardzo lubiłam mydełka FA a żeli używałam zupełnie innych i tak szczerze to nie pamiętam teraz jakie to były firmy czy marki...


Zachwycały mnie zapachy mydełek FA i zawsze czegoś takiego szukałam aby zapach utrzymywał się na skórze po kąpieli przez jakiś czas.


Żel pod prysznic z solą z Morza Martwego, aloesem i miętą wodną ma przepiękny zapach!
Dostałam go w prezencie od ukochanej osoby i od tej pory nie rozstaję się z tym żelem - przypomina mi nie tylko miłe chwile ale także kojarzy mi się bardzo z wakacjami.


Dziewczyny czy Wy też tak macie, że na ulicy czasami czujecie jakiś przecudny zapach perfum kiedy miniecie się z jakąś dziewczyną?


Rzadko ale jednak zdarzają się takie sytuację i wtedy zawsze się zastanawiam - kurcze, ale świetny zapach... ciekawe, co to było, jaka to firma - koniecznie muszę to znaleźć ;)







Wracając do żelu - butelka produktu jest na klik - bardzo wygodne rozwiązanie chociaż zastanawiam się czy na pompkę też by przeszło - raczej tak bo granulki peelingu nie są aż tak duże, żeby utknęły w rurce dozującej więc można spróbować.


Przezroczysta butelka pozwala kontrolować pojemność


Całość jest utrzymana w niebieskiej kolorystyce, co nieodłącznie kojarzy się z czymś morskim i świeżym




Niestety nie udało mi się w pełni uchwycić składu produktu... ale zdaję sobie sprawę, że nie jest taki jaki mógłby być... czyli super - eko - naturalny i bio ;)


Mimo tego faktu uwielbiam ten żel i jest on moim dożywotnym ulubieńcem!!!


Uwielbiam ten zapach, który sprawia, że czuję się naprawdę świeżo i przez długi czas czuję nadal jego zapach na mojej skórze :)))






Jak na razie to chyba jedyny żel z PALMOLIVE, który przypadł mi do gustu...
Jest jeszcze zielona wersja z peelingiem ale niestety aż tak mi się nie spodobał





Cena: od 7 zł/500 ml




Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: 5/5
Cena: 5/5
Skuteczność: oczyszcza dokładnie skórę i umila kąpiel swoim zapachem
Zapach: przepiękny - morski, orzeźwiający






Używacie produktów PALMOLIVE?

Zobacz podobne posty

7 komentarze

  1. Miała go moja siostra a ja miałam ochote go jej zwinąć :P zapach jeden z moich ulubionych <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tej serii mam żel w pomarańczowej butelce. Jest fajny, ale zapach mało otulający a obecnie takie preferuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam piękne wspomnienia z kosmetykami Palmolive ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaintrygował mnie zapach :) od dawna nie używam żeli tej marki, stawiam przede wszystkim na te od Korres.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapach z całą pewnością przypadłby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam kiedyś z tej serii fioletowy żel i przyznam, że po dłuższym czasie zapach strasznie mnie zmęczył :( Może z tym byłoby inaczej :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeżeli już używam Palmolive to właśnie żeli ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty