Anthyllis Odżywka do włosów z nasionami lnu i proteinami ryżu

września 27, 2017



Każda z nas, kobiet chciałaby mieć piękne, puszyste i długie włosy. Niestety długie włosy są w jakimś stopniu uciążliwe a ich pielęgnacja nie taka łatwa jak nam się wydaje. Odżywka do włosów zawsze mile widziana. Tym bardziej jeśli jest naturalna i bez parabenów. Tym razem pod lupą odżywka do włosów z nasionami lnu i proteinami ryżu.


anthyllis odżywka do włosów


Odżywkę do przetestowania dostałam podczas Targów Kielce od przedstawicielki firmy Eko Dystrybutor, które odbyły się na wiosnę i oczywiście już dawno ją zużyłam ale dopiero teraz zmobilizowałam się do napisania recenzji.

Jeszcze nigdy nie testowałam nic z tej firmy więc z zaciekawieniem przystąpiłam do użytkowania.

Odżywka ma postać balsamu i biały kolor. Przede wszystkim moją uwagę przykuł bardzo naturalny i delikatny zapach. Kojarzy mi się z kosmetykami dla dzieci.


Na etykiecie produktu znajdują się wszelkie potrzebne informacje:


anthyllis

naturalna odżywka do włosów


Odżywka traktowała moje włosy i skórę głowy bardzo delikatnie. Nie zauważyłam żadnych skutków ubocznych. Włosy po umyciu były miękkie w dotyku i nieco zyskały na objętości. Zapach włosów również był bardzo przyjemny. Dotychczas nie spotkałam tej odżywki w żadnym sklepie internetowym, ale na pewno jeszcze do niej powrócę.


anthyllis

anthyllis


Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: mniej niż miesiąc przy regularnym stosowaniu
Cena: 5/5
Skuteczność: nawilżenie i przywrócenie puszystości włosów
Zapach:  świeży, nie drażniący ani nie mocny




Jakie odżywki do włosów z naturalnym składem polecacie?

Zobacz podobne posty

4 komentarze

  1. nieee, moje włosy zdecydowanie wolą bogate, ciężkie silikonowe maski

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje włosy nie przepadają za produktami z proteinami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam o niej wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie naturalne, bez parabenów odżywki :) Powyższą chętnie przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty