Organic Shop Szampon do włosów Skarb Sri Lanki

września 25, 2017


Szampony to zaraz po żelach pod prysznic kosmetyki, które często wymieniam i bardzo lubię. Ostatnimi czasy po przypadkowych szamponach z Biedronki ratuje swoje włosy i skórę głowy czym tylko się da. Uwielbiam peelingi z Organic Shop ale po raz pierwszy będę testować szamponu z tej firmy. Zapraszam na recenzję szamponu o zapachu drzewa sandałowego.
Szampon testowałam w ramach współpracy ze sklepem Natura Organika.

Na zdjęciu prezentuje się również przeurocza, logowana podkładka firmowa pod kubek - idealnie wpasowała się w klimat zdjęć :)


włosy blog


Jakie są moje odczucia po wypróbowaniu szamponu?

Na pierwszy rzut oka oczywiście swoja uwagę skupiam na szacie graficznej - bardzo ładnej i lekkiej a następnie przechodzę do odkręcenia szamponu i sprawdzenia jak pachnie. I tu, ku mojemu zdziwieniu jest ogromna dziura, przez którą już widzę będzie lecieć za dużo szamponu niż zakładam... Dużym plusem było by zmniejszenie otworu butelki lub zastosowanie dozownika.


szampon do włosów


Zapach szamponu oczywiście bardzo lekki, rześki i przyjemny. Używając tego szamponu czułam się jak w salonie SPA :) Także duży plus w stronę szaty graficznej oraz zapachu!


naturaorganika szampon


Nie analizowałam składu, ponieważ chłonę kosmetyki tylko zmysłami wzroku i zapachu :)

Na pewno jeszcze kiedyś powrócę do używania tego szamponu. Ładnie się pieni i pozostawia rześki, świeży zapach na włosach. Nie zauważyłam skutków ubocznych typu wysuszenie skóry, swędzenie lub łupież. Cena szamponu również przystępna. Minus za duży otwór w butelce ale wystarczy uważać aby nie wylać na dłoń za dużo :) Włosy po szamponie są dobrze umyte i puszyste ale nie puszą się nadmiernie jakby były przesuszone i to jest najważniejsze.


sri lanka szampon


Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: przy codziennym stosowaniu wystarczy na około miesiąc
Cena: 5/5
Skuteczność: dobrze myje, pieni się i pozostawia świeży, przyjemny zapach
Zapach:  przyjemny i naturalny zapach




Jakie szampony do włosów polecacie?

Zobacz podobne posty

8 komentarze

  1. Ja na razie zostanę wierna swojemu kofeinowemu z Rossmanna :)
    pisałam o nim u siebie

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam ten szampon i całą markę organic shop dażę wielkim sentymentem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ma dobry sklad i przystepna cene. Chetnie go kiedys wyprobuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie bym wypróbowała, brzmi fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wymagam zbyt wiele od szamponów, więc ten powinien być wystarczający :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mnie zaciekawił chętnie bym go wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam na niego chęć, ciekawe czy moje włosy by go polubiły :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty