Organic Shop Truskawkowy mus do ciała

września 19, 2017


Choć sezon na truskawki już dawno się skończył to ja zapewniam Was, że z tym musem możecie mieć truskawkowy zapach przez cały rok. A to wszystko za sprawą Organic Shop!

Lubię jeść truskawki ale jeszcze bardziej uwielbiam ich połączenie z bitą śmietaną albo w jakimś pysznym cieście z galaretką. W tym roku trochę sobie pojadłam truskawek, chociaż sezon trwał wyjątkowo krótko i tylko raz trafiły mi się na prawdę przepyszne truskawki!

Prezentowany mus do ciała marki Organic Shop dostałam w pudełku niespodziance ze sklepu internetowego https://natura-organika.pl/


mus truskawka

Mus po otwarciu przywodzi na myśl: pudełko świeżyć truskawek dopiero, co zmiksowanych z bitą śmietaną! Bardzo ale to bardzo przypomina mi w zapachu taki lekki jogurt truskawkowy.

Nie będę się tu rozwodzić nad opakowaniem musu - bardzo lubię pudełka w których są sprzedawane peelingi oraz musy do ciała. Przezroczyste pudełka nadają się później do dalszego wykorzystania czy też przechowywania rzeczy.

Co pisze na etykiecie?

mus do ciała truskawka


Głównym zadaniem musu jest nawilżenie skóry - dosyć dobrze sobie z tym radzi. Wystarczy odrobina kremowego musu, żeby szybciej się wchłaniał. Na pewno sprawdzi się przy bardzo suchej skórze. Moja taka nie jest i musiałam uważać z ilością aby nie czekać zbyt długo na pełne wchłonięcie. Po rozsmarowaniu musu na ciele - zapach jest bardzo delikatny i nieprzeszkadzający.
Mimo, że jest to, wydawałoby się taki mały słoiczek bo tylko 250 ml to myślę, że wystarczy mi na całe lato!


mus truskawkowy

mus naturaorganika

Świetnie wkomponował się w moją stylizację zdjęciową - na prawdę ma się ochotę go zjeść!

naturaorganika




Cena: ok 10 zł


Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: 5/5
Cena: 5/5
Skuteczność: dobre nawilżenie i lekki, nie drażniący zapach produktu
Zapach: owocowy, truskawka





Jakie musy do ciała polecacie?

Zobacz podobne posty

10 komentarze

  1. Mi kompletnie nie przypadł do gustu, głównie przez bardzo rzadką konsystencję i zapach. Liczyłam na coś mocno truskawkowego jednak :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam truskawkowe kosmetyki, bo ich zapach praktycznie zawsze przypada mi do gustu. A tu dodatkowo mamy dobrą wydajność za niewielką cenę - super :D

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, truskaweczki, już zdążyłam zapomnieć o tych dobrociach. chciałabym kiedyś wypróbować ten mus

    OdpowiedzUsuń
  4. To prawda, wygląda bardzo apetycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam ten mus, bardzo apetycznie pachnie i fajnie myje ciało :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam, ale mają genialne peelingi cukrowe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I już chcę go mieć ;)) Póki co mam od nich peeling i nie do końca jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  8. Za taką cenę tym bardziej chcę go mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wolę zwykłe balsamy, a to pewnie dlatego, że do tej pory tylko takich używałam :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty