DELIA Tusz do rzęs Colagen Lash Super Curl Up

maja 14, 2019


Delia jest polską marka oferującą kosmetyki w bardzo przystępnych cenach. Praktycznie można powiedzieć, że rywalizuje z Golden Rose. Dotychczas używałam kilka produktów obu marek i byłam zadowolona. Czy tusz z kolagenem z Delii również mnie nie zawiódł?
Na ogół nie jestem wybredna jeśli chodzi o makijaż, bo zwykle go nie robię. Ograniczam się do minimum - podkład i puder. Jeśli jednak zmienię zdanie to oczywiście dorzucam tusz, bronzer i nawet cienie do oczu.


Do mojego typu urody zdecydowanie pasują tusze podkręcające i pogrubiające. Kiedy używam tuszy wydłużających - moje rzęsy nie ulegają diametralnej i dobrej zmianie.



Tusze drogeryjne wahają się cenowo od ok. 9zł do nawet 30-40zł lub więcej. Uważam, że maksymalnie mogę wydać na tusz 20zł, nie więcej. Tusze szybko wysychają i lepiej nie czekać aż minie pół roku. Niestety w przypadku tanich tuszy tracimy na jakości wykonanej szczoteczki. Zazwyczaj jest to silikonowa, drapiąca po oku szczoteczka. Jest jednak dobre rozwiązanie tej sprawy - zawsze możemy zachować szczoteczkę z innego tuszu, umyć ją dokładnie a potem wykorzystywać do bieżącego tuszu.

Tusz od Delii mimo prostej szczoteczki delikatnie podkręca rzęsy. Nie pozostawia na rzęsach grubej warstwy i nie skleja ich. Gdyby tylko nie fakt drapiącej szczoteczki - było by super!



Podsumowując:


Opakowanie: 5/5
Wydajność: około 3-4 miesiące
Cena: od 12zł
Skuteczność: dobrze podkręca rzęsy ale ma nieprzyjemna, silikonową szczoteczkę
Zapach: brak




Zobacz podobne posty

2 komentarze

  1. Oj, spotkałam się już z taką drapiąca szczoteczką i na pewno na ten się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie :) nie jest przyjemnie malować rzęsy taką silikonową. Zdecydowanie wolę chociaż ze sztucznego włosia, ale takie maskary zwykle obklejają rzęsy...

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Ostatnie posty