AQUA PI Cosmetics Szampon normalizujący i zapobiegający wypadaniu włosów

maja 02, 2019


Zbliża się lato, więc z pewnością przydadzą nam się kosmetyki o małej pojemności i próbki. Ja ograniczam się do minimum jeśli chodzi o kosmetyki w podróży. Biorę tylko te, które faktycznie będą mi potrzebne. Jak sprawdził się szampon z firmy Aqua Pi? Zobaczcie!

Szampon Aqua Pi otrzymałam podczas zakupów w którym sklepie online. Niestety było to jakiś czas temu i nie pamiętam nazwy sklepu. Fajnie jednak jest dostać coś za free jeśli robi się większe zamówienie. Na ogół nie testuje się produktów o małej pojemności (próbek, testerów itp.) jednak uważam, że pojemność 50ml jest wystarczająca aby wyrazić opinię czy warto jest kupić pełnowymiarowy produkt czy też nie.

Co na etykiecie?

Wg producenta szampon zmniejsza przetłuszczanie włosów, nadaje im objętość, wzmacnia i zapobiega wypadaniu.


Zarówno wersja mini (50ml) jak i pełnowymiarowy produkt (350ml) posiadają wygodny klik, który zapewnia odpowiednią ilość dozowanego szamponu. Produkt sprawdza się doskonale w przypadku mycia i dokładnego oczyszczenia włosów.


Warto podkreślić, że kosmetyk nie wywołał u mnie reakcji alergicznej, nie podrażnił skóry oraz jej nie wysuszył. Kosmetyk ma bardzo ładny, delikatny, ziołowy zapach (tymianek, lawenda, rozmaryn, szałwia). Jeśli chodzi o wypadanie włosów - nie zauważyłam jakichś ogromnych efektów. Na pewno włosy zostały wzmocnione, jednak szampon trzeba by stosować przez dłuższy czas aby kuracja przyniosła pożądane efekty.



Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: kilka myć
Cena: próbka/pełnowymiarowy produkt - 350ml - od 39zł
Skuteczność: dobrze oczyszcza i myje włosy
Zapach: ziołowy

Zobacz podobne posty

0 komentarze

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Ostatnie posty