Oillan Protect Ochronny Krem do twarzy

maja 28, 2019


Obojętnie czy jest lato czy zima, trzeba używać kremów z filtrem. Wiadomo, że zależnie od rodzaju pogody sięgniemy po odpowiednie filtry - niższe jak i wyższe. Przed Wami uniwersalny krem dla każdego i to w dodatku chroniący skórę!

Po raz pierwszy używam tej marki i trudno się polubić po jedynym i pierwszym produkcie. Oillan Protect Ochronny Krem do twarzy to przede wszystkim krem uniwersalny, który skutecznie dopasuje się do każdego rodzaju skóry. Krem zawiera składniki łagodzące: D-panthenol, alantoina oraz witaminę E. Skutecznie chroni przed negatywnymi czynnikami zewnętrznymi. Poprawia elastyczność skóry, nawilża i delikatnie wygładza.


Krem nie nadaje się do mojej cery. Dla cery tłustej i mieszanej, ten krem pozostawia uczucie tłustości. Nie wchłania się tak dobrze, nie pozostawia gładkiej skóry, Po jego aplikacji ma się nawet wrażenie, że krem obciąża skórę. Jest tłusty. Osobiście nie przypadł mi do gustu ani za skład ani za jakość ani też za działanie czy zapach. Jestem rozczarowana... Jeśli chodzi o kolor to ma lekko żółtawo-brązowy odcień. Krem nie sprawdził się u mnie w ogóle. Nie żałuję bo na pewno do niego nie wrócę.



Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: nie zużyłam do końca
Cena: ok. 25 zł
Skuteczność: pozostawia tłustą warstwę na skórze, może powodować błyszczenie, nie wchłania się tak dobrze
Zapach: brak



Znacie firmę Oillan?

Zobacz podobne posty

2 komentarze

  1. Firma mi znana, kremu nie miałam ale zdarzało mi się sięgać po specyfiki do kąpieli.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię produkty OILLAN , są fantastyczne dla suchej i wrażliwej skóry

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Ostatnie posty