Żel winogronowo-limonkowy DERMACOL

kwietnia 29, 2016

Kolejną moją propozycją na spędzenie relaksującej kąpieli i co najmniej połowy wieczoru w wannie jest żel z DERMACOLu - dotychczas jeden z moich ulubionych żeli tej firmy. Dziś piątek więc może warto się zrelaksować?



Winogrono i limonka


żel dermacol winogrono limonka







Dermacol oferuje nam jeszcze inne zapachy takie jak:

Pomarańcza z Czekoladą - harmonizujący

Czereśnia - orzeźwiający

Rabarbar i Truskawki - soczysty

Winogrono i Limonka - antystresowy

Arbuz - odświeżający

Kokos i Ananas - relaksujący żel z olejkiem kokosowym

Kawa - zachwycający 

Mango - rozbudzający







żel dermacol pod prysznic skład



Kolor żelu kojarzy mi się z sokiem z winogron - trochę fiolet, trochę granat. Zapach nie jest sztuczny. Jest dość wyczuwalny, intensywny, a na skórze utrzymuje się krotko ale chyba najdłużej ze wszystkich żeli tej firmy z tego, co słyszałam.


Żel dobrze się pieni i jest wydajny. Cena około 8-10 zł na allegro.




Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: 5/5
Cena: 4/5
Skuteczność: delikatnie nawilża skórę pozostawiając na niej miły, przyjemny zapach owoców
Zapach: dostępne różne zapachy owocowe wliczając również kawę ;)




Czy miałyście okazję wypróbować żele z firmy DERMACOL
Jakie są Wasze wrażenia i czy macie swojego ULUBIEŃCA?

Zobacz podobne posty

16 komentarze

  1. Interesujący zapach, lubię owocowe żele pod prysznic ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. próbowałam jeszcze pomarańcza z czekoladą i był również przyjemny - zapach jak ciasta DELICJE :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. być może pojawi się ten lub inny z zapachów w moich rozdaniach - zapraszam do zaglądania co jakiś czas lub do dodania do obserwowanych :)

      Usuń
  3. Z Dermacolu uwielbiam podkłady w musie, nawet nie wiedziałam, że mają w ofercie żele :) Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, ta firma jest znana głównie z podkładów ale widziałam, że oprócz żeli mają również korektory

      Usuń
  4. Pierwszy raz widzę ten kosmetyk.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żele z DERMACOLu znam od ponad roku i od razu podbiły moje serce ze względu na intensywny zapach

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Ja już próbowałam dwóch: Winogrono i Limonka oraz Pomarańcza z Czekoladą ale kusi mnie zapach Rabarbaru i Truskawki :)

      Usuń
  6. czesto zastanawialam sie nad tymi zelami z dermacolu,ale slyszalam ze cuchną alkoholem i podrażniają skórę przy czestym stosowaniu.
    ostatecznie nie skusilam sie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie mogę się z Tobą zgodzić - fakt, nie każdy zapach może każdemu przypasować - nie podoba mi się kompletnie kokos i może tam mogłabym się doszukać nadmiernie sztucznego zapachu ale nie alkoholu... nie zdarzyło mi się kupić jakiegokolwiek żelu, który pachnie alkoholem. Co do podrażnienia, to dziwne, bo używam bo prawie codziennie lub co dwa dni więc dosyć często. Ja miałam tylko dwa rodzaje ale nigdy nic złego nie działo się z moją skórą. U mnie z nawilżaniem jest różnie - jak mi się przypomni więc zauważyłaby problemy od razu. Może po prostu ten żel nie jest dla Ciebie i nie znalazłaś w nim nic specjalnego :) ja go lubię

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty