Dudu Osun Czarne mydło z Nigerii

października 19, 2016



Kiedy po raz pierwszy miałam w rękach to mydełko (swego czasu było w sklepie lokalnie i nawet bardzo dobrze się sprzedawało) od razu na pierwszy plan moją uwagę przykuł bardzo intensywny zapach... Następnie zastanowił mnie kolor produktu - nietypowy, ciemny brąz.
Czy warto kupić mydełko DUDU OSUN, plusy oraz minusy a także właściwości produktu - o tym wszystkim w dzisiejszym poście. Zapraszam Was serdecznie!


Już samo opakowanie jest bardzo interesujące i kojarzy mi się z Afryką, gdzie kultura czarnoskórych jest zawsze pełna jaskrawych kolorów. Zielony kolor chyba wszystkim kojarzy się z naturą, naturalnymi produktami.



Czy w tym przypadku również opakowanie odzwierciedla produkt? Jakie jest mydełko DUDU OSUN?


✔ bez sztucznych barwników

✔ bez konserwantów

✔ biodegradowalne



dudu osun



Skład: olej palmowy, popiół z ziaren kakaowca, woda, naturalna gliceryna, masło shea, perfumy, miód, sok z cytryny, sok z limonki, afrykańskie drzewo sandałowe, ekstrakt z liści aloesu.



Made in Nigeria



dudu małe



Mydełko jest dostępne w dwóch wersjach:


małe - idealne do torebki podróżnej

DUŻE - na większe potrzeby i codzienne zastosowanie




dudu małe



Zastosowanie:

♦ Mydło można stosować w celu demakijażu skóry
♦ Idealnie oczyszcza twarz z nadmiaru sebum
♦ Pomaga wyleczyć trądzik i reguluje przebarwienia skóry
♦ Skuteczne przy walce z takimi zmianami skórnymi jak AZS (atopowe zapalenie skóry, łuszczyca, egzema, łupież i inne podrażenia).



dudu osun


Mydło podczas użycia barwi skórę na brązowo - nie powodując żadnych szkód :)

Na umywalce pozostawia typowy ślad po mydle - osad bez problemu możemy zmyć

Pierwsze wrażenie jakie możemy zauważyć po jego zastosowaniu to napięcie skóry a także gładkość

Mydło nie wysusza - nadaje się do całego ciała


mydło dudu osun

mydełko dudu



Mydełko przepięknie pachnie - jeszcze przed użyciem ale po rozpakowaniu czuć je było w całej łazience. A po kąpieli zapach wypełnił łazienkę jeszcze bardziej. Zapach pozostał również na skórze przez, co czułam się odświeżona i zrelaksowana.



czarne afrykańskie mydło



DUŻE Mydełko DUDU OSUN występuje w dwóch wersjach:


w tym poście zaprezentowałam swoje, autorskie zdjęcia mydełek zakupionych wcześniej ale znalazłam na stronie producenta jeszcze inne zdjęcie dużego mydełka:



źródło: https://duduosum.com/order/wholesale/




Właśnie takie mydełko jakie widnieje powyżej dostałam ze sklepu IWOS.PL



Nie wiedziałam wcześniej, że mydełko występuje w dwóch wersjach i różni się jedynie napisem. Mam jednak wrażenie, że mydełko, które ma bardziej wytłoczone napisy jest trochę gorsze, ma słabszy zapach. Może to moja subiektywna ocena... może tak mi się wydaję. Ta wersja nie była zapakowana w folię jak w przypadku mydełka, które dostałam ze sklepu IWOS.PL


W dodatku małe mydełko jest zdecydowanie słabsze zapachowo od dużego


black soap dudu



DUŻE MYDEŁKO DUDU OSUN dostałam w ramach testów od sklepu IWOS.PL za co serdecznie dziękuję. Polecam serdecznie sklep nie tylko ze względu na interesujące produkty ale też przesympatyczną obsługę!




Cena: 11,99zł


Dostępność: SKLEP IWOS.PL





Koniecznie zajrzyjcie na stronę sklepu - znajdziecie tam mnóstwo naturalnych kosmetyków

Wysyłka już od 5,46zł (polecona do 1kg)





Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: 5/5
Cena: 5/5
Skuteczność: skóra jest napięta i oczyszczona
Zapach: świeży, tropikalny





Używałyście mydełka DUDU OSUN?
Jakie polecacie naturalne mydełka?


Zobacz podobne posty

12 komentarze

  1. Czarne mydło jest uniwersalnym, niemalże niezastąpionym kosmetykiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam Dudu Osun, używam tylko nie regularnie, bo troszkę zbyt ostre w działaniu dla mojej cery :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam takie mydełka, chętnie bym je wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam kiedyś o tym mydle, ale sama nie miałam okazji go wypróbować. Poprawa napięcia i gładkości skóry jest zawsze mile widziana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mydło ściąga skórę ale wyraźnie czuć, że jest lekko wysuszona i nie pozostawia tłustego filmu - mamy uczucie takiej świeżości

      Usuń
  5. Muszę w końcu kupić i wypróbować to mydło!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tego mydełka, ale działanie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spróbuj koniecznie bo cena nie jest wysoka a mydełko jest dobrej jakości :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty