Organic Shop Tropikalny bambus - organiczny peeling do ciała

14:07

gruby peeling do ciała



Organic Shop Tropikalny bambus - organiczny peeling do ciała - czyli mega pachnące, tropikalne cudo zamknięte w małym ale wydajnym pojemniczku! Mój pierwszy peeling, który pachnie żywą naturą - wystarczy zamknąć oczy aby wyobrazić sobie, że prysznic to deszcz a wanna to ziemia, w środku lasu tropikalnego, kafelki w łazience to otaczające nas palmy i wszechobecny busz...

Zapraszam do lasów tropikalnych i nieodkrytej dżungli Organic Shop





Zakupy na stronie wizaz24.pl przynoszą mi wiele radości - do niedawna nie znałam wielu marek kosmetyków, szczególnie naturalnych mimo, że jestem kosmetyczką to kupowałam jedynie kosmetyki profesjonalne. Po założeniu bloga i po skończeniu studiów wiele rzeczy się zmieniło - kupuję jak również czytam o przeróżnych kosmetykach zarówno kolorowych jak i moich ulubionych - do pielęgnacji ciała czy też twarzy.
Sklep wizaz24.pl jest sklepem bardzo elastycznym ponieważ praktycznie codziennie pojawiają się tam nowe produkty a wysyłka paczki jest bajecznie tania - tylko 4 zł z odbiorem w kiosku!!!




bambusowy peeling do ciała




Organiczny peeling do ciała - Tropikalny bambus wg opisu ze strony wizaz24.pl




"Organic Shop Organiczny Peeling Do Ciała Tropikalny Bambus

oczyszcza
wygładza
pielęgnuje
zapewnia łatwą aplikację
Sprawia, że skóra jest odświeżona i sprężysta.

Peeling do ciała na bazie organicznego ekstraktu bambusa i soli morskiej.

Orzeźwiający aromat tropikalnej dżungli dodaje energii i pozytywny nastrój na cały dzień."









Wg opisu z białej etykietki umieszczonej na opakowaniu:



"Nieprawdopodobną świeżość i sprężystość skórze nadaje peeling do ciała na bazie organicznego ekstraktu bambusa i soli morskiej.
Orzeźwiający aromat tropikalnej dżungli dodaje energii i pozytywny nastrój na cały dzień.

Zastosowanie: Peeling do wszystkich typów skóry.

Sposób użycia: nanieść na wilgotną skórę lekkimi masującymi ruchami. Delikatnie wmasowywać przez kilka minut następnie zmyć ciepłą wodą."









Składniki INCI:


Sodium Chloride, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Butyrospermum Parkii Butter, Maris Sal, Bambusa Arundinacea Stem Extract*, Citric Acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Cocamidopropyl Betaine, Aqua, Parfum, Linalool, CI 77288, CI 77492

- składniki organiczne pochodzące z upraw ekologicznych





peeling do ciała






Peeling organiczny TROPIKALNY BAMBUS moim zdaniem:

✔ ma ładny, mocny zapach - kojarzy mi się z lasem, z mchem, ze świeżością, z deszczem
✔ jest gruby i bardzo dobrze ściera martwy naskórek
✔ idealnie oczyszcza pozostawiając skórę niezwykle gładką i nawilżoną
✔ peeling idealny na poprawę humoru - przy tym zapachu można się zrelaksować i odpocząć
✔ jest wydajny





organic shop




➤➤ UWAGA!!! ➤➤

✗ Gruby peeling nie powinien być stosowany na okolice biustu (skóra w tych miejscach może być podrażniona, do pielęgnacji tych okolic polecany jest peeling o delikatniejszej formule - np. enzymatyczny)


✗ Peeling należy wyjmować z pudełeczka czymkolwiek tylko nie mokrymi rękami - woda dostanie się do środka i cukier lub sól - zależnie od tego, z czego składa się peeling szybko się rozpuści oraz ważność peelingu ulegnie skróceniu - ja wyjmuję szpatułką do masek algowych


✗ Jeśli macie uczulenie na jakiś składnik peelingu - to nie stosujcie go





peeling naturalny



peeling bio blog




Cena: 6,67zł/250 ml




Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: 5/5
Cena: 5/5
Skuteczność: doskonale oczyszczona i nawilżona skóra, jedwabiście gładka
Zapach: leśny i świeży - jak po deszczu




Co sądzicie o tym peelingu?
Czy używałyście czegoś z ORGANIC SHOP?

Zobacz także:

21 komentarze

  1. Organic shop ma ciekawe produkty, ale jeszcze ich nie próbowałam, dobrze, że dopisałaś uwagi :) Wiele osób zapomina o sprawdzeniu składów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwagi zaobserwowane z własnych jak również szkolno-kosmetycznych doświadczeń :) ale peeling jest wart zakupu - a cena 6,67zł jest bardzo niska :)

      Usuń
    2. Mnie się zawsze wydawało, że ich kosmetyki są drogie... a tu niespodzianka, peeling za niecałe 7 zł :) Bardzo ciekawa propozycja.
      PS Zdjęcia są przepiękne, bardzo mocno działają mi na wyobraźnię i kojarzą się z naturą :)

      Usuń
  2. Lubię takie gruboziarniste peelingi do ciała a zapach już teraz mnie ciekawi, bo uwielbiam tego typu aromaty:) Coś z tej firmy na pewno wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak tylko skończę ten peeling to już poluję na następny z tej firmy - zachęcam do zakupu bo pachnie dosyć mocno i cena przede wszystkim jest bardzo przystępna. Nie patrzyłam czy jest dostępny gdzieś indziej niż na wizaz24.pl ale tam i tak mają tanio!

      Usuń
    2. Widziałam ich kosmetyki w kilku innych sklepikach internetowych, ale ta cena - powyżej 6 zł na wizaż jest chyba najatrakcyjniejsza;) A wcześniej nie znałam tego sklepu i z chęcią zobaczę co mają ciekawego:)

      Usuń
    3. na blogu do zgarnięcia kupon na 6% na całe zakupy więc zachęcam do zostawienia komentarza pod tym postem: http://magnetic-lips.blogspot.com/2016/08/mini-konkurs-na-blogu-do-zgarniecia-2.html

      Usuń
  3. Ciekawie wygląda ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie by mi się taki przydał :) chętnie bym zakupiła

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy kosmetyk, też bardzo lubię zamawiać na Wizaż24. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobra cena i wysyłka też w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wysyłka jest chyba najtańsza z jaką kiedykolwiek się spotkałam :) nie biorąc pod uwagę listów ekonomicznych, które giną...

      Usuń
  7. Cena fajna, spodobałby mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. myślałam, że te produkty są o wiele droższe :D i dlatego jeszcze nic nie stosowałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli jeszcze nie zostawiłaś komentarza pod postem a chciałabym coś zakupić z tych produktów to mam kupon na 6% na wizaz24.pl - zgłoszenia pod tym postem - http://magnetic-lips.blogspot.com/2016/08/mini-konkurs-na-blogu-do-zgarniecia-2.html

      Usuń
  9. Mam peeling o zapachu mango i też go bardzo polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musi słodko pachnieć :) ostatnio naszło mnie coś na wosk z mango i przy następnych zakupach koniecznie musi wpaść do mojego koszyka :)

      Usuń
  10. Fajny zapach i niska cena, ogólnie na plus.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Ostatnie wpisy


ADIDAS aliexpress.com ANIDA Anthyllis Apis Professional avon balsam danielle steel balsam do ciała bania agafii bańki chińskie Baolishi BARWA baza pod makijaż BENEK Bielenda BINGOSPA Bio-D BISPOL błyszczyk do ust eos BOTANIQUE BOULEVARD Bourjois brush egg Cameleo Carven cellulit COLGATE Cuccio czarne mydło Delia DERMACOL deser Dr. Konopka's ELKOS EVA EVELINE F&F FA FLORIS FLOSLEK fotografia moja pasja Fotorelacja glinka czerwona gotowanie Green Pharmacy gumki invisibboble haul Hyco ingrid JADWIGA Joanna Joico KALLOS kapsułki do kąpieli kolacja koncert beaty i bajmu kosmetyki naturalne krem do pielęgnacji skórek krem do rąk Kringle Candle kuferek kosmetyków L'ambre Lakiery hybrydowe lampka usb Lancome lista życzeń Luksja Manhattan Manicure Japoński MARION marokańska pomadka masaż masło do ciała MaxFactor MAYBELLINE MC migrena moda NACOMI NATURALIS NIVEA noc muzeów NYC obiad odświeżacz powietrza FORLUX odżywka do włosów Organic Shop PAESE PALMOLIVE PANTENE pasta do zębów peeling do ciała PERFECTA perfumy damskie pielęgnacja ciała pielęgnacja dłoni pielęgnacja stóp pielęgnacja twarzy pielęgnacja włosów plastry odchudzające SLIM PATCH płatki kolagenowe pod oczy Podsumowanie roku Projekt DENKO przetłuszczające włosy puder ryżowy Puma recenzja receptury agafii REFECTOCIL Rozdania sałatki Semilac SORAYA sposoby na ból głowy stylizacje suchy szampon szampon batiste śniadanie ŚWIAT ŚWIEC the body shop Trusted Cosmetics w7 Walentynki WIBO wyzwanie trusted cosmetics Yankee Candle zegarki ziaja żel dermacol żel do twarzy żel Fa