ZIAJA Płyn zmiękczający do skórek

12.9.17


Nie znoszę ich. Są zadziorne, denerwujące, suche. Szybko rosną i lubią pękać. Na myśl o nich czuję... BRR! Kolejny kosmetyk w walce ze skórkami wokół paznokci. Czy tym razem podołał?

Przy okazji robienia zakupów na ezebra.pl skusiłam się na preparat do skórek. Używam dużo kosmetyków z marki Ziaja więc trochę liczyłam na to, że ten produkt będzie skuteczny. Mały, poręczny i w tubce. Tak wygląda preparat zmiękczający do skórek. Został stworzony na bazie moczniku, który to wspaniale powinien radzić sobie z takimi zadziorami.

Niestety u mnie znowu średnio sobie poradził. Znacznie lepiej niż płyny do skórek z Delii ale to jeszcze nie to. W dodatku to czekanie... wg etykiety trzeba czekać do 10 minut...



płyn do zmiękczania skórek

Co pisze na opakowaniu?

ziaja płyn do skórek


Płyn nie pachnie zbyt ciekawie ani ładnie w związku z czym należy po nim dokładnie umyć dłonie. Najlepiej jakimś peelingiem do ciała, żeby pozbyć się w 100% zapachu. Nie urzekł mnie jak większość kosmetyków Ziaja i czuję się trochę rozczarowana. Na razie poszedł w odstawkę...
Będę poszukiwać dalej.


uporczywe skórki

Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: wydajny i ekonomiczny
Cena: 5/5
Skuteczność: umiarkowana
Zapach: dziwny, mało przyjemny, pewnie dlatego, że w składzie ma mocznik




Jak radzicie sobie ze skórkami?
Wycinacie czy odsuwacie?

Zobacz także:

7 komentarze

  1. Ja staram się nie wycinać skórek ale często niestety jestem do tego zmuszona. Miałam ten produkt i powiem szczerze że również nie byłam nim zachwycona ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wycinam swoje skórki cążkami. Odsuwanie nic by tu nie dało :(

    OdpowiedzUsuń
  3. za długo, ja nie jestem cierpliwa,

    OdpowiedzUsuń
  4. Na skórki mam preparat z Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiedziałam, że Ziaja ma taki produkt, ale nie kusi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzadko wycinam, częściej odsuwam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię produkty Ziaji, ale ten akurat mnie nie kusi :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Ostatnie wpisy

ADIDAS aliexpress.com ANIDA Anthyllis Apis Professional avon balsam danielle steel balsam do ciała bania agafii bańki chińskie Baolishi BARWA baza pod makijaż BENEK Bielenda BINGOSPA Bio-D BISPOL błyszczyk do ust eos BOTANIQUE BOULEVARD Bourjois brush egg Cameleo Carven cellulit COLGATE Cuccio czarne mydło Delia DERMACOL deser Dr. Konopka's ELKOS EVA EVELINE F&F FA FLORIS FLOSLEK fotografia moja pasja Fotorelacja glinka czerwona gotowanie Green Pharmacy gumki invisibboble haul Hyco ingrid JADWIGA Joanna Joico KALLOS kapsułki do kąpieli kolacja koncert beaty i bajmu kosmetyki naturalne krem do pielęgnacji skórek krem do rąk Kringle Candle kuferek kosmetyków L'ambre Lakiery hybrydowe lampka usb Lancome lista życzeń Luksja Manhattan Manicure Japoński MARION marokańska pomadka masaż masło do ciała MaxFactor MAYBELLINE MC migrena moda NACOMI NATURALIS NIVEA noc muzeów NYC obiad odświeżacz powietrza FORLUX odżywka do włosów Organic Shop PAESE PALMOLIVE PANTENE pasta do zębów peeling do ciała PERFECTA perfumy damskie pielęgnacja ciała pielęgnacja dłoni pielęgnacja stóp pielęgnacja twarzy pielęgnacja włosów plastry odchudzające SLIM PATCH płatki kolagenowe pod oczy Podsumowanie roku Projekt DENKO przetłuszczające włosy puder ryżowy Puma recenzja receptury agafii REFECTOCIL Rozdania sałatki Semilac SORAYA sposoby na ból głowy stylizacje suchy szampon szampon batiste śniadanie ŚWIAT ŚWIEC the body shop Trusted Cosmetics w7 Walentynki WIBO wyzwanie trusted cosmetics Yankee Candle zegarki ziaja żel dermacol żel do twarzy żel Fa