IV Edycja Konferencji Meet Beauty 2018 | Fotorelacja

maja 03, 2018


W dniach 21-22 kwietnia 2018 r. odbyła się IV Edycja Konferencji Meet Beauty zrzeszająca 300 największych blogerów z kategorii Beauty w Polsce. Konferencja odbyła się w Warszawie, w eleganckim Hotelu Lord. Spotkanie trwało dwa dni podczas których odbywały się warsztaty oraz panele dyskusyjne.



Hotel Lord to miejsce w którym można się poczuć luksusowo a wszechogarniająca przestrzeń i mnóstwo korytarzy sprawiają, że bez problemu można się zgubić. Jednak biorąc pod uwagę dużą liczbę blogerów, nie można było sobie wymarzyć innego miejsca niż to.


Było kilka stoisk różnych firm - znacznie mniej niż podczas zeszłorocznej edycji. Nie mniej jednak każde z nich przyciągało uwagę. Już przy wejściu, po lewej stronie mój wzrok przykuły zapachowe olejki do kąpieli.









Marka kosmetyków naturalnych Natura Siberica oraz marka kosmetyków mineralnych do makijażu a także od chyba od niedawna do pielęgnacji Annabelle Minerals zorganizowały podczas trwania konferencji Meet Beauty konkurs zdjęciowy. Trzeba przyznać, że marka Annabelle Minerals świetnie zaaranżowała swoje kosmetyki i aż chciało się zrobić kilka zdjęć na pamiątkę.



Przepiękne, kwiatowe ścianki, które były przecudowną dekoracją podczas konferencji. Zdjęcie na ściance oczywiście musi być! A więc do dzieła!



Podczas Meet Beauty, marka Pollena Eva oferowała test skóry. Oczywiście chciałam sprawdzić jak to działa i w jakim stanie jest moja skóra. Na zdjęciu poniżej, badanie zostało wykonane na mojej koleżance Ewie z którą poznałam się właśnie podczas zeszłorocznej edycji Meet Beauty.
Zapraszam na jej bloga ➡ http://worldfashionstyleeve.pl/








Najbardziej lubię swoje zdjęcia w wiankach przygotowanych przez markę Natura Siberica. Wianki nie dość, że dobrze skomponowane to jeszcze cudnie wyglądają na głowie i dodają uroku!


Kolejne stoisko marki Efektima - jeszcze nie testowałam nic z tej firmy i jestem bardzo ciekawa peelingów, które dostałam. Na pierwszy ogień chyba pójdzie peeling z zieloną herbatą.



Panele dyskusyjne, które odbywały się podczas Meet Beauty były dosyć ciekawe i można się było dowiedzieć jak np. robić ciekawe zdjęcia na instagram. Poniżej swoją prezentację na temat instagramowych trików przedstawiła znana blogerka - Agnieszka Wereszczaka.




Jeszcze kilka tygodni przed startem Konferencji Meet Beauty, trzeba było zapisać się na warsztaty. Wybrałam trzy z poniżej dostępnych: pielęgnacja z Natura Siberica, panel paznokciowy z Pierre Rene, pielęgnacja z O2 Skin. Jak wyglądała cała konferencja Meet Beauty? Zobaczcie poniżej ↙




Poniżej zdjęcia z warsztatów O2 Skin. Do testów dostałam aż 4 pełnowymiarowe kosmetyki tej marki. Nigdy nie używałam kosmetyków z tlenem więc jestem bardzo ciekawa jak podziałają na moją skórę. Marka O2 Skin jest dla mnie totalną nowością i podczas warsztatów dowiedziałam się ciekawych rzeczy wartych zapamiętania.





















Stoiska Pierre Rene pełne kolorówki i miejsce do robienia konkursowego selfie. Można było wybrać sobie swoje usta. Ja oczywiście wybrałam usta idealne. Nazwijmy je: Magnetic Lips :)







Moją uwagę przykuł również jeden z paneli dyskusyjnych Adriana Kilara - youtubera, o którym nigdy dotąd nie słyszałam. Mimo przeciętnego wyglądu i cichego głosu sprawił, że moja ciekawość była niezaspokojona. Styl w jakim nagrywa bardzo mi się spodobał i zainspirował do stworzenia czegoś swojego. Ale na youtube dla mnie jeszcze za wcześnie...


Porozmawiajmy o hejcie, czyli nie życz nikomu, co Tobie niemiłe. Niestety w internecie jeden człowiek niszczy drugiego. Bezprawnie i bez konkretnej przyczyny. Dlaczego? Dlatego, że komuś coś się udało? Ktoś kiedyś powiedział: zrób dziś to, czego innym się nie chce a jutro będziesz miał to, czego inni pragną. Warto działać, jeśli się chce coś osiągnąć.


Red Lipstick Monster podczas konferencji. Jak zawsze rozchwytywana do zdjęć. Ścianka różana - idealna!


Kolejne warsztaty - pielęgnacja wg Natura Siberica. Porcja wiedzy plus bonus w postaci peelingu różanego DIY. Przed warsztatami poznałam nową koleżankę https://www.karolajn-el.pl/


















A teraz przerwa na obiad. Niestety w sobotę przegapiłam poczęstunek. Zgubiłam się w zawiłych korytarzach i wolałam skupić się na poznawaniu ludzi i nowości kosmetycznych... Natomiast w niedzielę poszalałam, co widać na talerzu.


Z miejscówką było gorzej. Ciężko jeść na stojąco. Mało tego, stolików było nie tak dużo jak się wydawało i cudem z Ewą przykleiłyśmy się do innych blogerek. Szkoda, że nie były rozmowne...


Ostatnie warsztaty - Paznokcie z Pierre Rene. Warsztaty prowadziła znana i charakterystyczna blogerka Candymona. Próbowałam stworzyć coś innowacyjnego ale niestety brakowało mi zręczności w ten dzień oraz pomysłów. A mogłam się przygotować!




Sobotnie wręczenie nagród dla najlepszych blogerek wg kategorii. Może kiedyś i ja tam będę! W niedziele niestety nie załapałam się na pamiątkowe, wspólne zdjęcie. Po warsztatach zasiedziałyśmy się z Ewą przez chwilę i zagadałyśmy się o kosmetycznych nowościach i wrażeniach z warsztatów. Szkoda, bo pamiątkowe zdjęcie trwało jakieś 3 minuty a ja zdążyłam wejść w trakcie... 



Jestem bardzo szczęśliwa, że mogłam pojechać po raz drugi na największe spotkanie blogerów urodowych w Polsce. Miałam okazję poznać kilka osób. Szkoda, że nie tyle ile planowałam... ale i tak się cieszę. Miałam okazję odpocząć na chwilę od pracy i otoczenia. Miałam okazję poczuć się wyjątkowo. Zrobiłam piękne zdjęcia, które będą pamiątką na lata. Mam nadzieję, że za rok również będę mogła uczestniczyć w kolejnej edycji Meet Beauty.


Jak oceniasz moją fotorelację z Meet Beauty? Czy chciałabyś być na moim miejscu?


Zobacz podobne posty

3 komentarze

  1. Oj tam musiało być cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jejku, ile zdjęć, czuję się jakbym niemal była tak z Wami. wszystkie stoiska świetnie się prezentują szczególnie Annabelle Minerals

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty