Puder ryżowy ECOCERA

kwietnia 23, 2016

Jeśli szukacie dobrego pudru na zmatowienie twarzy to ten puder może być strzałem w dziesiątkę. Nie tylko matowi i wchłania nadmiar sebum ale też minimalnie rozjaśnia skórę. Świetnie komponuje się wraz z podkładem, nie obciąża skóry twarzy - jest po prostu uniwersalny.



ecocera rise powder


Puder bardzo dobrze sprawdza się w upalne dni ponieważ ładnie matuje buzię, nasza skóra nie błyszczy się oraz daje świetnie wykończenie makijażu. Używam go już od dłuższego czasu, czasami nawet bez podkładu. Jedyny minus jaki zauważyłam to niestety rozsypywanie go nie tam gdzie trzeba... Dwa razy podczas jego użycia zdarzyło mi się za mocno sypnąć i niestety puder wraz z zawartością wypadł mi z ręki rozsypując wszystko... Mam wrażenie, że te dziurki w pudełku nie za bardzo spełniają swoją funkcje jeśli chodzi o "wydobywanie" pudru z pojemnika.

Następnym razem zastanowię się nad zakupem pudru w kamieniu.



ecocera rice powder



Dystrybutor ma w ofercie również podobną wersje pudru ale bambusowego. Jeszcze nie używałam tego drugiego, więc nie mogę wskazać różnic czy lepszych rezultatów w użyciu. Nie mniej jednak nie żałuję zakupu pudru ryżowego - mojego pierwszego "ryżowego". Cena bardzo przystępna - 14 zł.





Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: 5/5
Cena: 5/5
Skuteczność: dobrze matuje skórę, lekko wysusza, pochłania nadmiar sebum
Zapach: bez zapachu





Jeśli chcecie zobaczyć na czym polega różnica między pudrem ryżowym a bambusowym - zapraszam do obejrzenia filmiku:


Autorka vloga: p@tina ♡





*filmik został umieszczony za zgodną autorki vloga

Zobacz podobne posty

2 komentarze

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty