Avebio Tonik aloesowy do twarzy

stycznia 24, 2018


Ostatnio w internecie aloes króluje! Skuszona wszelkimi recenzjami wreszcie uległam. Co z tego wynikło? Zobaczcie czy tonik aloesowy z AVEBIO jest wart zakupu?
Tonik kupiłam kilkanaście miesięcy temu w sklepie Iwos.pl ale jakoś dopiero teraz zebrałam się na napisanie recenzji. Szczerze mówiąc nie wiedziałam, że aloes może mnie uczulać...

Po pierwszym zastosowaniu, niestety moja twarz nabrała rumieńców. Zaczerwieniona, nie wiedziałam, co dokładnie się dzieje... Tonik ładnie ściągał skórę i zamykał pory ale niestety pozostawiał zaczerwienienie na skórze gdy tylko za długo przytrzymałam wacik lub wycierałam w jednym miejscu.

avebio aloes

tonik aloesowy

Tonik aloesowy z AVEBIO jest w ciemnej buteleczce z ładną, zielono-białą etykietką. Pachnie dosyć przyjemnie i naturalnie. Po jego zastosowaniu czułam się odświeżona i czysta.

aloe vera

marki kosmetyków naturalnych

Niestety z racji tego zaczerwienienia skóry, raczej nie skuszę się już na ten tonik... Mimo wszystko nie wykluczam kosmetyków z aloesem. Muszę sprawdzić, czy jestem na niego uczulona czy nie...

kosmetyki naturalne

tonik aloesowy

tonik aloesowy

tonik aloesowy


Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: ponad miesiąc
Cena: od 20 zł
Skuteczność: oczyszczenie i zwężenie porów
Zapach: aloes



Znacie kosmetyki AVEBIO?

Zobacz podobne posty

6 komentarze

  1. nie spotkałam się jeszcze z tą marką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam tonik babbusowy z tej marki. ( więc może to z marką jest coś nie tak a nie z aloesem ? )Recenzji nie mam zamiaru publikować, to co zrobił z moją twarzą stanowczo mnie zniechęciło. Dawno nie miałam tak podrażnionej cery,tak jak i u ciebie zaczerwienienie w dodatku mocne pieczenie twarzy i opuchlizna. Po godzinie przeszło, wypiłam wapno i pomogło. A tak to bym jechała na pogotowie bo ból nie do zniesienia :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tego produkty, ale faktycznie ostatnio duzo sie czyta o aloesie i kosmetykach, gdzie występuje: )

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie niestety aloes lubi uczulać.

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam kosmetyki aloesowe, nie miałam jeszcze niczego tej marki, piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty