Podkład matujący do twarzy Christian Laurent

stycznia 06, 2018


Nie jestem maniaczką zakupów stacjonarnych a przede wszystkim korzystania z ciągłych, rossmanowskich promocji. O wiele wygodniejsze są dla mnie zakupy przez internet. Przebieram wtedy w różnorodnych produktach i również korzystam ze zniżek lub odkładam zakupy na później. Jeszcze przed końcem Starego Roku trafił mi się podkład z Rossmana - Christian Laurent. Zobaczcie jak się u mnie sprawdza :-)


podkład matujący

Podkład ma przepiękną buteleczkę - wygodna pipeta sprawia, że dozowanie podkładu nie jest uciążliwe. Nie trzeba go wyciskać i zawsze otrzymuje taką ilość jaką potrzebuję. Dodatkowo bardzo podoba mi się kolorystyka buteleczki - złoto z bielą.

mineralny podkład

Na pierwszy rzut oka widząc podkład w sklepie pomyślałam, że jest to podkład z górnej półki ale cena miło mnie zaskoczyła. Bez wahania wrzuciłam go do koszyka i nie mogłam się doczekać pierwszych testów. Tak też się złożyło, że mój aktualny podkład z Maybelline właśnie się kończył więc była to idealna okazja na zakup podkładu.

opinie podkład matujący christian laurent

Podkład jest płynnej ale nie wodnistej konsystencji. Wydaje się mieć ciężką konsystencję ale po rozprowadzeniu go na skórze wcale taki nie jest. Szybko się wchłania i stapia z kolorem cery przez co, dobrze roztarty nie sprawia wrażenia innego koloru. Po aplikacji twarz matowię dodatkowo pudrem wtedy całość makijażu jest na prawdę idealna. Skóra pozostaje matowa przez kilka godzin (niestety nie jest to cały dzień a szkoda).

Podkład nie wysusza skóry chociaż mógłby być bardziej dopasowany do mojej cery (tłusta/mieszana) i mógłby dłużej matowić skórę. Cena około 35 zł za 32 ml to dobra cena. Czy ten podkład na prawdę zawiera złoto? Trudno powiedzieć ;)

christian laurent opinie



Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: 5/5
Cena: 5/5
Skuteczność: po aplikacji drobne niedoskonałości są idealnie ukryte a skóra gładka i jednolita. Minus podkładu - zbyt krótki czas zmatowienia skóry.
Zapach: bezzapachowy




Znacie ten podkład?

Zobacz podobne posty

4 komentarze

  1. Po wyglądzie opakowania wnioskowałabym, że wyprodukowała go marka Eveline :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Propozycja idealna dla mnie i jeszcze ta cena :) Koniecznie muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie, że się polubiliście, mnie ta marka nic nie mówi

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty