Born to Bio Aloesowy żel pod prysznic

stycznia 07, 2018


Aloesowe ukojenie suchej skóry? A może nawilżająco-kojący kompres? Żele pod prysznic to jedne z moich ulubionych kosmetyków. Czy i tym razem się nie zawiodłam? Zobaczcie :)
Żel aloesowy z Born to Bio to naturalna propozycja pielęgnacji ciała. Już samo opakowanie przykuwa moją uwagę a co dopiero zapach i działanie.

Wiadomo - jestem wzrokowcem i większość kosmetyków kupuję bo podobają mi się ich opakowania ale zwracam również uwagę nad działaniem i skupiam się także na zapachu.


Spójrzmy na etykietę producenta:

żel z aloesem



żel naturaorganika sklep

Żel ma bardzo przyjemny zapach. Nie pieni się nadmiernie ale po kąpieli pozostaje miękkość skóry i delikatny zapach. Po zastosowaniu żelu czułam się odświeżona i zrelaksowana. Minusem żelu jest jedynie jego cena - to około 20 zł za butelkę 300 ml. Jednak od czasu do czasu można sobie pozwolić na naturalny kosmetyk w pięknej oprawie wizualnej i o ładnym zapachu. Z chęcią przetestuję inne zapachy bo jestem żelomaniaczką :)

born to bio aloes


Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: 5/5
Cena: 4/5
Skuteczność: pozostawia skórę miękką i ładnie pachnącą przez co można poczuć się zrelaksowaną i odświeżoną
Zapach: aloesowy




Znacie markę Born to Bio?

Zobacz podobne posty

2 komentarze

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty