Le Petit Marseiliais żele owocowe do ciała

stycznia 15, 2018


Owocowe żele pod prysznic kojarzą mi się z wiosną i latem. Są słodkie, radosne i wywołują pozytywne emocje. Czasami kupujemy oczami a więc i szata graficzna produktu musi być atrakcyjna. Czy w przypadku owocowych żeli pod prysznic Le Petit Marseiliais szata graficzna odzwierciedla zapach i działanie?

Jeszcze nie używałam żeli z tej firmy więc na pierwszy raz chciałam wypróbować zapachy:

- Biała brzoskwinia i nektarynka
- Mandarynka i limonka

Le Petit Marseiliais opinia

Co na etykiecie?

żel Le Petit Marseiliais

Żele pod prysznic Le Petit Marseiliais, które wybrałam nie są kremowe. Ich konsystencja jest płynna i półprzezroczysta. Mają świeży, przyjemny zapach. Dosyć ładnie się pienią ale nie nawilżają dodatkowo skóry. Można powiedzieć, że są takimi przeciętniaczkami co codziennego użytku. Za cenę około 4-5 zł/250 ml warto wypróbować jeden z owocowych zapachów.

żel owocowy

żele pod prysznic


Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: 5/5
Cena: 5/5
Skuteczność: żel sprawdza się jako kosmetyk myjący ale nie gwarantuje nawilżenia skóry
Zapach: owocowy




Lubicie kosmetyki Le Petit Marseiliais?

Zobacz podobne posty

7 komentarze

  1. uwielbiam:)! brakuje mi tylko jakiegoś ciepłego, otulającego zapachu w tych żelach!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zdjęcia, ta limonka byłaby super orzeźwieniem latem, ja zawsze po kąpieli dokładnie się balsamuję

    OdpowiedzUsuń
  3. Żele LPM lubię za ich cudowny zapach,no i oczywiście rozsądną cenę

    OdpowiedzUsuń
  4. Z zelami czasami tak jest, że nie nawilżają dobrze. Owocowe warianty najczęściej stosuję latem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię tej marki. Miałam jeden żel i kilka innych produktów, ale żaden mi nie pasował.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam kiedyś próbkę żelu tej marki. Zapach był obłędny ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty