Biolaven Lawendowy żel do mycia twarzy

lipca 18, 2018


Lipiec to czas, kiedy na mojej działce pachnie już lawenda. Dla mnie jest to zdecydowanie jeden z cięższych zapachów, które w dużym stężeniu zaczynają mnie po prostu dusić. A co z kosmetykami lawendowymi? Czy je lubię czy też ich unikam?

Żel Biolaven o zapachu lawendy kupiłam ponad rok temu, na wiosnę (co można stwierdzić po dacie ważności na opakowaniu). Był to wówczas jeden z moich pierwszych żeli do mycia twarzy o naturalnym składzie. Wiele słyszałam i czytałam o marce Sylveco - zarówno pozytywnych jak i negatywnych opinii. Niektórzy piszą, że te kosmetyki wcale nie są naturalne, inni zaś, że zapychają itp. Postanowiłam sama przekonać się, czy ten żel mi przypasuje.

żel do mycia biolaven

Co na etykiecie?

żel lawendowy biolaven

biolaven żel

żel biolaven naturaorganika

Żel jest bardzo delikatny - praktycznie się nie pieni. Mam wrażenie, że przez to słabo domywa moją skórę. Jeśli mam np. mineralny podkład na twarzy to ten żel nie usunie go za nic w świecie. Potrzebny jest olejek a potem ewentualnie żel do mycia twarzy. Żel Biolaven ma także delikatny zapach lawendy - nie jest on tak nachalny jak w przypadku serum (którego zapach jest dla mnie stanowczo za mocny). Ogólnie jestem troszkę rozczarowana. Zdecydowanie moim faworytem był żel do mycia twarzy z Vianka o działaniu normalizującym a ten... raczej nie przypadł mi do gustu.

żel do mycia twarzy


Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: około miesiąc
Cena: 16zł
Skuteczność: dobre ale niedokładne oczyszczenie skóry twarzy
Zapach: lawenda


Czy lubicie kosmetyki Biolaven?

Zobacz podobne posty

4 komentarze

  1. Żele Vianka kocham, ten tez lubiłam pamiętam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też u mnie nr. 1 jest zielony żel z Vianek, ale ten żel do mycia twarzy też znam. Pamiętam go jako taki własnie delikatny produkt.

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam wiele o o kosmetykach Biolaven ale jakoś mnie do nich nie ciągnie..

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam , zdecydowanie bardziej wolę biolaven od vianka czy sylveco

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty