#27 Denko Lipiec 2018

lipca 31, 2018


Lipiec minął dosyć szybko. Nie skorzystałam jeszcze w pełni z wakacji ale mam nadzieję, że w sierpniu się to zmieni. Tymczasem, w dzisiejszym poście pokażę Wam, co udało mi się skończyć w minionym miesiącu.

DENKO LIPIEC 2018

denko kosmetyków

1. C-THRU - Emerald Shine żel pod prysznic 250ml. Pierwszy raz skusiłam się na żel C-THRU o tym zaapachu i nie żałuję. Bardzo fajnie odświeża i myje skórę. Nie zauważyłam, żeby ją podrażniał albo wysuszał. Żel ma piękny zapach. Niestety wersja wody toaletowej pachnie na skórze zupełnie inaczej, gorzej. KUPIĘ

2. DR SANTE - Szampon z keratyną 250ml. Dobry szampon, po którym moje włosy ładnie się układają, nie puszą oraz nie są tłuste. Dokładnie myje i oczyszcza także skórę głowy. Nie mam po nim uczucia swędzenia skóry ani braku świeżości. Myślę, że na pewno jeszcze kiedyś do niego powrócę. KUPIĘ

3. GREEN PHARMACY - Szampon do włosów normalnych i przetłuszczających się z nagietkiem lekarskim 350ml. Dobry i łagodny szampon o delikatnym zapachu. Jednak nie przypadł mi aż tak do gustu jak szampon marki Dr Sante. Miałam też wrażenie nieco przesuszonych włosów po jego systematycznym stosowaniu. NIE KUPIĘ

4. ECOLAB - olejek do cery mieszanej Lovecoil 30ml - organiczny olejek do twarzy z pestek moreli, ekstraktu żurawiny, oleju makadamia oraz witamin B2,C,E. Olejek stosowałam do zmywania makijażu. Sprawdził się bardzo dobrze w codziennej pielęgnacji - z łatwością usunęłam make-up oraz nawilżyłam skórę jednocześnie jej nie obciążając. Mimo przekonania, że olejek nie sprawdzi się przy mojej mieszanej cerze (może okazać się za tłusty lub pozostawić moją twarz błyszczącą) przełamałam się do jego użycia i co najlepsze, nie rozczarowałam się. Ładny, delikatny zapach olejku zachęca do użycia. RECENZJA KUPIĘ

5. ECOLAB - rozjaśniająco-odświeżający tonik do twarzy. Dobry tonik, który oczyszcza i regeneruje skórę. Zawiera ekstrakt z lilii wodnej, który daje zapach tonikowi. Dodatkowo kompleks antyoksydacyjny oraz ekstrakt z mącznicy lekarskiej. Tonik bardzo wydajny. Wg mnie słabo odświeża, skóra po jakimś krótkim czasie wygląda tak jak przed użyciem toniku. Zapach również powinien być nieco mocniejszy, bardziej rześki a nie usypiająco-kwiatowy. NIE KUPIĘ

6. NIVEA - antyperspirant do ubrań białych i czarnych. Bardzo lubię ten zapach antyperspirantu. Kosmetyk zapewnia mi dobrą ochronę i przyjemny zapach. KUPIĘ


denko kosmetyki

denko lipiec 2018


Jak wyglądają Wasze zużycia z tego miesiąca?

Zobacz podobne posty

6 komentarze

  1. Niestety niczego nie miałam, ale może kiedyś skuszę się na tonik ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja sporo zużywam ale wyrzucam na bieżąco.

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam tylko antyperspirant z Nivea. Swego czasu często po nie sięgałam, ale teraz wolę te od Garnier ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na razie zawiesiłam mój projekt denko ;) może do niego wrócę

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam inny żel C-thru i był straszny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten olejek do cery mieszanej z ecolabu bardzo lubię :) Obserwuje z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty