Własna domena + BONUS NIESPODZIANKA

lipca 23, 2018


Już od dawna o tym myślałam, ale trochę się bałam czy aby na pewno będę to umiała zrobić. W międzyczasie pojawiła się jeszcze jedna opcja. Aż trudno było nie skorzystać, nawet jeśli miałabym na tym stracić. O co chodzi? Zapraszam na post!

Pierwsza sprawa, to jak już pewnie domyślacie się po tytule wpisu chodzi o przejście na własną domenę. Wreszcie podjęłam taką decyzję aby zacząć nie tylko pracować na swoją markę ale też pozycjonować na siebie wszystkie posty. Myślę, że powinnam to była zrobić od razu, na początku ale wiadomo. Na początku blogowania nigdy nie można przewidzieć czy będzie się pisało przez krótki czas czy może już na poważnie i na dłużej.

Druga sprawa - chciałam się z Wami podzielić jeszcze jedną informacją. Otóż otworzyłam swój autorski sklep. Nie jest to branża o której zawsze marzyłam ale kto wie - trzeba spróbować wszystkiego. Najfajniejszy w tym jest fakt, że tworzę coś swojego nawet jeśli zostało to już przez kogoś wymyślone. Na chwilę obecną korzystam z gotowych grafik pozbawionych praw autorskich, które przerabiam lub zostawiam tak jak jest. Mam w planach zakup tabletu graficznego (ale nie wiem, kiedy to się spełni) więc mam nadzieję, że jeszcze bardziej rozwinę skrzydła w tym temacie. Uwielbiam tworzyć banery i wszelkie grafiki także to jest coś, z czego chciałabym w przyszłości czerpać nie tylko radość ale i finanse.



 Magnetic Lips Sklep



Co sądzicie o moich zmianach?
Podzielcie się swoimi wrażeniami!

Zobacz podobne posty

2 komentarze

  1. Marzy mi się przejście na własną domenę, ale cały czas mam obawy czy czegoś nie skiełbasię...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty