Isana Sweet Feelings Limited edition

lipca 15, 2018


Od kiedy czytam blogi ciągle przewijają się w postach żele z Balei albo Isany. Tak szczerze, to byłam sceptycznie nastawiona na żeli z Isany ale jednak. W Rossmannie aż pełno produktów z tej marki więc jest w czym wybierać. W okresie zimy trafiłam na limitkę żelu pod prysznic o zapachu wiśni i lukrecji. Jak myślicie, czy to dobre połączenie?


Co na etykiecie?

żel pod prysznic lukrecja i wiśnia

To nic że mamy lato a ja przywołuję zimę! Jakoś tak mi zeszło, że dopiero teraz wypadła mi recenzja z tym żelem. Wracając do produktu Isana: butelka żelu ma ładną grafikę - kojarzy mi się ze świętami ale też z wymarzonym miejscem przed kominkiem, gdzie siedzę na wygodnej kanapie i piję np. gorącą czekoladę.

żel pod prysznic

Żele Isana nie są tak kiepskiej jakości jak zakładałam. Mają całkiem przyjemne zapachy i co jakiś czas pojawia się jakaś ciekawa limitka. Na prawdę jest w czym wybierać a ceny są niezwykle niskie. Połączenie wiśni i lukrecji to dosyć dobra kompozycja. Lubię zapachy owocowe ale nie przepadam za słodkimi i mdłymi dodatkami takimi jak wanilia czy np. lukrecja. Jednak połączenie wiśni i lukrecji jest całkiem przyjemne i relaksujące. Wiśnia doskonale łamie swoją kwaśna kompozycją słodką lukrecję. Dla mnie pasuje!

isana żel



Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: ponad miesiąc
Cena: ok. 4zł
Skuteczność: oczyszczenie skóry + pozostawienie bardzo lekkiego, słodkiego, ulotnego zapachu
Zapach: wiśnia + lukrecja


Jakie żele z Isany polecacie?

Zobacz podobne posty

2 komentarze

  1. muszę sobie kupić kilka żeli isany, są bardzo tanie i przekonują mnie ich zapachy

    OdpowiedzUsuń
  2. nie lubie tych żeli, strasznie wysuszaja mi skóę;/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty