Hagi Świeca ekologiczna Tajemnicza lawenda

lipca 29, 2018


Weekend niestety dobiega końca. Jutro zaczyna się kolejny, nowy tydzień. Przed nami wieczór, więc można go jeszcze dobrze i miło zaplanować. Kiedy chcę się zrelaksować zapalam zapachową świecę lub wosk. Zobaczcie mój najnowszy nabytek od Hagi.

Mam wrażenie, że nie mam szczęścia do konkursów. Co prawda - nie biorę udziału jak inni - w każdym. Jednak podczas mojego udziału w Blogotoku wygrałam aż dwie nagrody - kubek oraz zestaw kosmetyków Hagi. Co zrobiłam aby wygrać te nagrody? Zdjęcie...

Przyjemnie jest dostawać rzeczy, których prawdopodobnie bym nie kupiła. Dlaczego? Zazwyczaj wybieram kosmetyki, których na prawdę potrzebuję + jeśli już trafię na nowości lub zupełnie coś innego, czego jeszcze nie miałam to także pokuszę się o zapach. Przeważnie wydaję od 50 zł do 200 zł na kosmetyki - raz na dwa miesiące. Czasami wydaję więcej ale kupuję rzadziej.

W przypadku zestawu kosmetyków Hagi dostałam na prawdę fajne produkty i w sumie potrzebne w mojej pielęgnacji. Duża świeca była jednym z tych produktów.

hagi świeca sojowa

Świeca sojowa Hagi o zapachu lawendowym to ciekawa propozycja na wieczór. Wiadomo, że świece czy woski lepiej palą się i pachną podczas chłodniejszych dni czy wieczorów (jesienią czy zimą) ale czasami pokuszę się o odpalenie podczas lata. Lawenda jest zdecydowanie ciężkim zapachem, jednak w przypadku świecy Hagi nie jest to aż tak ciężki aromat. Zdecydowanie relaksuje i wycisza.

sojowa świeca

Wygodny słoik można zakręcić przez co nie musimy narzekać na zbierający się kurz. Świeca jest bardzo miękka więc można ją w każdej chwili oczyścić i zebrać niepotrzebne resztki palonego knotu. Jestem bardzo ciekawa innych zapachów świec marki Hagi.

świeca sojowa


Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: trudno określić (palona po 1-2h co jakiś czas)
Cena: ok. 44zł
Skuteczność: relaks i wyciszenie
Zapach: przyjemny zapach lawendy


Znacie produkty marki Hagi?

Zobacz podobne posty

3 komentarze

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty