Cosnature Odżywka do włosów i masło shea do ciała

lipca 26, 2018


Cosnature to nowość w mojej kosmetyczce. Dziś pokażę Wam produkty, które miałam możliwość przetestować dzięki spotkaniu na Meet Beauty. Otrzymałam wtedy kilka próbek kremów do twarzy, maseczkę do włosów oraz masło shea do ciała. Czy warto poznać kosmetyki naturalne marki Cosnature?

Cosnature to niemieckie kosmetyki wegańskie posiadające certyfikat Natrue oraz nie są testowane na zwierzętach. Nie zapoznałam się jeszcze z pełną ofertą tej marki ale raczej skupiłam się na tych produktach, które dostałam.

Odżywka do włosów z awokado przypadła mi całkiem do gustu. Ma kremową ale lekką konsystencję. Mogło by się wydawać, że pozostawi włosy w tłustej formie ale nie! Po zmyciu odżywki, włosy są nawilżone i wygładzone. Wcale nie wyglądają na tłuste. Dodatkowo ładnie pachną awokado.

odżywka do włosów

Co na etykiecie?

cosnature kosmetyki wegańskie

Jeśli chodzi o kremiki to trudno się dokładniej wypowiedzieć. Jak widzicie mamy tutaj próbki kremów na noc oraz pod oczy. Obie formy próbek zawierają wyciąg z granatu.

cosnature


kosmetyki cosnature

Maseczka do twarzy z rokitnikiem o działaniu odżywczym w wygodnej saszetce na dwie aplikacje. Maska o troszkę gorszej formule niż maseczka z awokado. Pisząc gorszej mam na myśli znacznie cięższą formułę. Nie mniej jednak dobrze odżywia i nawilża włosy poprawiając ich kondycję oraz łagodząc puszenie.

rokitnik

kosmetyki do ciała

Masło shea do ciała. Wygodne i duże opakowanie masła idealne na letnie dni. Formuła tego kosmetyku jest typowa dla maseł shea, które wiadomo - są tłustsze i cięższe od lekkich, drogeryjnych balsamików. Wystarczy niewielka ilość masła aby nasza skóra była odpowiednio nawilżona. W przypadku tego masła do ciała, struktura nie jest twarda a balsamowo-maślana, przez co kosmetyk nie jest aż tak ciężki jak sama nazwa wskazuje.

kosmetyki naturalne

kosmetyki cosnature


Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: ponad miesiąc
Cena: ?
Skuteczność: dobre nawilżenie skóry we wszystkich przypadkach
Zapach: zależnie od produktów


Znacie produkty marki Cosnature?

Zobacz podobne posty

2 komentarze

  1. Miałam jedynie szampon od nich i strasznie mnie podrażnił :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie korzystałam jeszcze z produktów tej marki. W zapasach mam balsam do ciała :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty