Akcja: Ratujemy zwierzaki. Zapraszam na transmisje online!

lipca 22, 2018


Około miesiąc temu trafiłam na portal www.ratujemyzwierzaki.pl. A to wszystko tak naprawdę dzięki jednemu fanpage'owi, który śledzę na facebooku. Widziałam wtedy jak ktoś z tego fanpage'a prowadził transmisję online. Nie byle jaką transmisję...Weszłam na transmisję online i zostałam przez jakąś chwilę. Gdy zobaczyłam, że cała sprawa dotyczy zwierząt - odnalazłam link i przeszłam na stronę www. Poczytałam i poobserwowałam po czym wpadłam na ten sam pomysł - czyli żeby chociaż spróbować przyłączyć się do akcji i zebrać trochę pieniędzy na zwierzaki.

Zastanawiam się jak Wy - moi drodzy czytelnicy odbieracie takie zbiórki?
Czy bylibyście chętni na transmisję online podczas której można by było spędzić miło czas i przy okazji pomóc? Jestem ciekawa Waszego podejścia i zdania na ten temat.

Transmisja odbywała by się poprzez facebook np. w każdy czwartek między 18.00-19.00 i była by luźną audycją podczas której można posłuchać muzyki lub pogadać na różne tematy nie związane z blogiem.

Podzielcie się swoją opinią w komentarzu :)

Zobacz podobne posty

0 komentarze

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty