Palmolive żel pod prysznic Mint Shake

września 29, 2018


Orzeźwiający żel i jednocześnie kojący zmysły. Dobry na pobudzenie - najbardziej nadaje się do użycia latem kiedy potrzebujemy zyskać szybką świeżość ale i w chłodniejszym okresie przywoła rześki zapach.

Bardzo lubię żele Palmolive. Najbardziej z nich uwielbiam niebieski żel z solą z morza martwego, alesem i miętą wodną. Żele Palmolive mają przepiękne zapachy i przykuwające wzrok ozdobne etykiety. Opakowania stanowczo skłaniają do zakupu. Tym razem wybrałam orzeźwiający i energiczny zapach miętowy, ponieważ z ziół bardzo lubię miętę.

Co na opakowaniu?

mint shake żel palmolive

Żel ma bardzo poręczną butelkę z klikiem. Nigdy nie miałam problemów z użytkowaniem produktów Palmolive. Jestem prawdziwą żelomaniaczką i muszę mieć co najmniej 3 żele do dyspozycji podczas kąpieli. Moją uwagę przykuwa głównie zapach oraz ozdobne opakowanie, które nawiązuje i łączy się z zapachem. Całość zamknięta w zielonej butelce.

palmolive żel pod prysznic

Żel jest bez problemu dostępny w supermarketach czy też drogeriach. Przyznam szczerze, że uwielbiam sięgać po nowości od Palmolive bo zawsze kuszą coraz to nowymi zapachami. Fajnie byłoby gdyby połączyli miętę z czekoladą. Wtedy zapach czekolady nie byłby tak mdły. Żel czekoladowy również testowałam. Gdzie można kupić online żel Palmolive o zapachu mięty:


żel pod prysznic palmolive mint shake


Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: około miesiąc
Cena: od 10zł
Skuteczność: dobre oczyszczenie skóry + pozostawienie na niej delikatnego zapachu
Zapach: miętowy


Znacie ten żel?

Zobacz podobne posty

5 komentarze

  1. Fajny na lato, teraz wolę otulające zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię żele Palmolive. Tego wariantu nie miałam, ale miętę lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam wersję czekoladową, niedługo będzie w użyciu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam żele PALMOLIVE , mój faworyt to czekolada

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty