Zaoszczędź na zakupach z cashbackiem Tipli.pl

września 11, 2018


Czy można zarabiać wydając pieniądze? Zakupy sprawiają mi bardzo dużą radość. Wiadomo, jak każdej z nas :) Jednak nie zawsze mam czas i ochotę, żeby spędzać godziny na poszukiwaniu jakiejś rzeczy i dodatkowo staniu w kolejce. Doskonałym rozwiązaniem są zakupy przez internet. A jeśli dodatkowo zyskujemy cashback to dodatkowy plus.

Jest kilka serwisów, gdzie można dostać zwrot za zakupy ale nie wszystkie z nich mają dogodne warunki. Czasami trzeba uzbierać określoną kwotę aby móc wypłacić całość pieniędzy, czasami jeszcze inne wymagania są potrzebne...

O serwisie Tipli.pl dowiedziałam się przez przypadek - jakiś czas temu pojawiła mi się na tablicy facebooka reklama sponsorowana. Wtedy też zaciekawiła mnie idea wydawania pieniędzy i otrzymania części zwrotu. Przeczytajcie sami jak działa cashback.


Tipli jak założyć konto


Po dokonaniu darmowej rejestracji na Tipli.pl w serwisie przejrzałam listę sklepów. Ogromnym plusem dla mnie jest fakt, że platforma współpracuje ze sklepem aliexpress.com i allegro.pl. To dwa ulubione portale w których najczęściej dokonuję zakupów i bardzo się cieszę, że jeszcze dodatkowo będę z tego korzystać w postaci zwrotu części pieniędzy. Ważne jest aby dokonując zakupów przejść do danego sklepu z panelu Tipli.pl i aby mieć wyłączone programy blokujące w przeglądarce jak np. AdBlock. To może uniemożliwiać zapamiętywanie ciasteczek i możemy wtedy nie uzyskać zwrotu za zakupy. Na stronie Tipli.pl zyskujesz także atrakcyjne kupony rabatowe na wybrane oferty sklepów.


Tipli sklepy

Tipli przykładowy cashback


Jak na razie uzbierałam sobie 16zł zwrotu - 2zł otrzymujemy za samą instalację wtyczki do przeglądarki, która pojawia się w danej witrynie sklepu aby przypomnieć nam, że możemy w tym miejscu skorzystać z cashbacku.


Co sądzicie o serwisie Tipli.pl? Czy słyszeliście już o tej stronie wcześniej?

Zobacz podobne posty

4 komentarze

  1. Pierwszy raz widzę :) Jestem już na jakiejś zarejestrowana ale przyznaję, że dawno już z niej nie korzystałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam bo jeśli i tak kupuje się prze Internet to fajnie jak chociaż mała część pieniędzy pozostaje w portfelu :)

      Usuń
  2. jestem zarejestrowana na tej platformie, skupia sklepy, z których najczęściej korzystam więc to mi się opłaca.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma problemu z jednoczesnym użyciem kodów rabatowych i cashbacku? Nie będzie później coś odrzucone?

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty