HYCO lakiery hybrydowe na miarę marki SEMILAC?

września 19, 2018


Razem z kilkoma koleżankami zrobiłyśmy zakupy w jednym ze sklepów internetowych jokasklep.pl. Czy nowa marka na rynku jaką jest HYCO dorównuje marce lakierów hybrydowych SEMILAC? Poznajcie plusy i minusy oraz zobaczcie paletkę kolorów tej marki.

Choć marka Semilac zdobyła sobie rzesze fanów to równie szybko powstały grupki na facebooku, które skarżą się na wystąpienie uczuleń po zastosowaniu lakierów Semilac.

Szczerze mówiąc, trudno mi się postawić w tej sytuacji, bo nie miałam takiego doświadczenia jak uczulenie na lakier hybrydowy. W ostatnim czasie testowałam lakiery marki Pierre Rene i muszę przyznać, że są najlepsze jakie kiedykolwiek używałam.

Jaka jest marka lakierów hybrydowych Hyco?

lakiery hybrydowe hyco

Mam wrażenie, że konsystencja produktu jest znacznie lepsza niż lakierów Semilac, które ciągną się jak guma i czasami wyglądają jakby się "gotowały" wylewając się z buteleczki. Należy uważać w jakich warunkach przechowujemy lakiery. Jeśli są one narażone na wyższe temperatury - będą się właśnie dziać takie sytuacje. Staram się trzymać lakiery w ciemnym i chłodnym pomieszczeniu. Jednakże i takie sytuacje jak opisuję wyżej również się przytrafiały.

lakier hyco


lakiery hybrydowe jak semilac

Bez wątpienia TOP kolorami tej jesieni będą klasyczne czerwienie, które jak zawsze wyglądają kobieco i modnie. Ja zdecydowanie wybieram ciemniejsze odcienie czyli bordo.

jak wybrać lakier hybrydowy

W swoich zapasach na ten sezon wybrałam dwa lakiery o numerach 51 i 52. Myślałam o wybraniu jednego z nich i połączeniu go z białym. Myślę, że należy wybrać opcję minimalną niż nadmiernie przesadzić.

Lakiery termiczne nadal kuszą do zakupów. Bardzo spodobał mi się kolor czerwono-pomarańczowy. Kojarzy mi się z nadchodzącą jesienią. Zobacz jak wygląda ↙



wzornik lakierów hybrydowych

Lakiery Hyco są całkiem dobrej jakości. Wszystko jednak zależy czego oczekujemy od produktu: czy tego aby był dostępny w różnych wariantach kolorystycznych, czy aby był trwały lub czy aby jego cena nie była zbyt wygórowana? Marzeniem byłoby gdybyśmy mieli wszystko w jednym.

hyco sklep


Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: kilkanaście aplikacji - nigdy nie doczekałam do końca butelki, bo zaraz kupuję następny lakier :)
Cena: od 20 zł
Skuteczność: intensywny kolor w większości przypadków, dwie warstwy w zupełności wystarczają na doskonałe pokrycie
Zapach: brak


Jaka jest Twoja ulubiona marka lakierów hybrydowych?

Zobacz podobne posty

5 komentarze

  1. Widzę tutaj wiele ślicznych kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. na wzornikach wszystkie kolory wyglądają bajecznie, szczególnie holo, nigdy nie miałam hybryd tej marki, używałam semilaca ale na szczęście nie jestem wrażliwa i nie miałam żadnych alergii

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka bogata gama kolorystyczna:) Widzę kilka odcieni dla siebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za odwiedziny :) jestem ciekawa w jakich kolorach gustujesz? ciemne czy jasne?

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty