Back to school! Plannery do szkoły i na uczelnie

września 02, 2018


Jak dobrze, że mnie już nie obowiązuje powrót do szkoły ani we wrześniu ani w październiku. Wiem jednak, że jest kilka rzeczy, które z pewnością ułatwią planowanie tygodnia jeśli mamy dodatkowe zajęcia po szkole lub też mogą przydać się w codziennym, także dorosłym życiu. W tym poście przygotowałam dla Was pięć planerów tygodniowych.
Dla mnie tydzień liczy się od poniedziałku do soboty. Zazwyczaj w niedzielę staram się spędzać inaczej czas, choć jednak w praktyce bywa różnie. Mimo wszystko przygotowałam dla Was planery od poniedziałku do soboty bo dosyć często jakieś dodatkowe zajęcia mogą także wypaść w sobotę.


Planery są gotowe do pobrania - wystarczy otworzyć grafikę w nowej karcie i zapisać plik na komputerze. Bardzo jestem ciekawa, który z nich najbardziej przypadł Wam do gustu. Tworzyłam je spontanicznie i bez wcześniejszego planu.

1. Geo


2. Forest


3. Leafs


4. Pine-cones


5. Fruits



Zobacz podobne posty

3 komentarze

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty