Balsam Danielle by Danielle Steel

kwietnia 10, 2016

Ten balsam do ciała to idealna propozycja dla kobiet, które lubią połączenie dobrego zapachu, nawilżenia i luksusu w jednym. Zapach jest nieco pudrowy ale nie drażni. Jest zmysłowy.
Idealny na lato jak również zimę. Tak jak wspomniałam wcześniej, doskonale nawilża i pozostawia na skórze świetny zapach.


Nuta głowy: mandarynka, akordy zielone.
Nuta serca: jaśmin, róża, orchidea.
Nuta podstawowa: niebieska wetiweria, ambra, białe piżmo, kaszmir.



balsam danielle by danielle steel


Balsam kupiłam za cenę 15zł więc to niezwykle niska cena. Później szukałam go w Internecie ale cena z wysyłką była zbyt wysoka na tak luksusowy zapach. Na białym kartoniku był napis: MADE IN USA. Aktualnie bardzo ciężko dostać ten produkt w Polsce. Jedynie może się pojawić w serwisie ebay.com - cena około 14$ + wysyłka, ale z tego co sprawdzałam nie wysyłają do Polski...

Po użyciu tego balsamu zamiast perfum, nie jedna osoba pytała mnie: co tak ładnie pachnie? co to?
Fakt - zapach jest niezwykle kobiecy, przyjemny i zmysłowy.
Warto pokusić się o zakup tego wyjątkowego balsamu.


balsam do ciała danielle


skład balsamu do ciała danielle steel



Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: 5/5
Cena: 4/5
Skuteczność: doskonale nawilża nawet najbardziej suchą skórę, nie pozostawia lepkiej ani tłustej warstwy
Zapach: zapach jest łagodny i delikatny, niezwykle kobiecy





Jakie są Wasze odczucia odnośnie tego balsamu? Miałyście okazje go używać?


Zobacz podobne posty

2 komentarze

  1. Nie ufam perfumowanym balsamom, wolę zwykłe produkty ze zwykłym zapachem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem tego balsamiku, zapach mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty