Kuferek kosmetyczny CZARNY - akcesoria do paznokci

kwietnia 03, 2016

semilac nie trąb maluję paznokcie



Około dwóch lat temu nauczyłam się przedłużać paznokcie w szkole, na kursie. Dziś choć nie mam tyle czasu ile bym chciała mieć na to - staram się czasami coś zmienić i zrobić nawet casualowy mani na co dzień.



Nie byłam przekonana do firmy SEMILAC - jednak baza top 2w1 jest świetna. Nie czuję, że mam paznokcie żelowe (czuję lekkość a nie masę żelu czy podkładu)

Minusem jest zbyt płynna konsystencja i szeroki pędzelek. Na lakiery/produkty SEMILAC poświęcę osobny post.


Mam dużo lakierów firmy ARTLAK - zakupionych na allegro.pl

oto moje wzorniki:


lakiery do paznokci



lakiery do paznokci



Wzorniki nie podpisane prezentują zwykłe, zmywalne lakiery.


A tak prezentuje się jeden z moich kuferków:



kuferek ze wzornikami, ozdoby fimo i brokat


Na samym dole w kuferku, mieści się lampa UV oraz poduszka pod nadgarstek.

Jak Wam się podoba zawartość kuferka?

Zobacz podobne posty

2 komentarze

  1. skad taki kuferek? ;) i jaka cena? super post!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kuferek kupiłam na allegro około stówki + wysyłka - dostępny w różnych wersjach - nawet panterka. Zastanawiałam się nad zebrą :) Bardzo pojemny. Mam dwa - jeden czarny, drugi czerwony. I przechowuję w nim wszystkie rzeczy do paznokci. Idealnie nadaje się do mobilnego salonu lub na kursy kosmetyczne.

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty