Płatki kolagenowe pod oczy + Maska kolagenowa na usta

kwietnia 02, 2016

Collagen Eye Zone


O tym, że kolagen ma cudowne właściwości na naszą skórę - każdy wie i nie muszę Wam powtarzać . Płatki pod oczy nie są dzisiejszą nowością. Można również znaleźć płatki z dodatkiem złotem i kwasem hialuronowym. Kupiłam kilka opakowań przez groupon.pl


Natomiast maska kolagenowa na usta - fajna sprawa szczególnie jeśli okres zimowy trwa za długo i balsamy do ust nie przynoszą efektu. Można coś takiego zastosować na szybko. Zakup na aliexpress.com


Płatki kolagenowe pod oczy kosztowały około 9zł/opakowanie
Maseczka kolagenowa na usta - 0,26$/sztuka

Obie maseczki kupiłam po 10 opakowań na większy zapas, część zużyłam ja, część wydałam.




Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: 5/5
Cena: 5/5
Skuteczność: w obu kosmetykach nawilżenie bardzo dobre, w przypadku maski na usta - krótkotrwałe, bo jeśli mamy bardzo suche to ta maseczka nie pomoże na długo niż 3-4 dni
Zapach: neutralny, bez zapachu




Zobacz podobne posty

2 komentarze

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty