Romantic Bear czyli balsam do ust prawie jak EOS

kwietnia 18, 2016

Kiedyś przez przypadek jak szukałam pomadek i kredek do ust na aliexpress.com trafiłam na ten balsam. Początkowo myślałam, że nie zamówię go ale szybko jednak zmieniłam zdanie z dwóch powodów - cena i wygląd.

Wygląd nie jest identyczny (nie zapominajmy, że to zamiennik) ale kształt jest w miarę odwzorowany przez co dobrze trzyma się w ręku.


balsam do ust, błyszczyk eos




Na pierwszy raz zamówiłam niebieski - teoretycznie miał mieć zapach leśnych owoców. Później za jakiś czas zamówiłam różowy - choć na zdjęciu był buraczkowy i miał to być smak granatu... Jak dla mnie oba zapachy są takie same lub zbliżone.



błyszczyk do ust, balsam do ust eos


Jeśli chodzi o właściwości - używałam go podczas zimy i bardzo dobrze się sprawdził. Nie jest tłusty, ma lżejszą konsystencję niż pomadka ochronna np. OEPAROL. Ja akurat lubię nałożyć w zimę grubszą warstwę, także smarowałam kilka razy. Ma lekki, owocowy zapach. Jest dostępny w 6 kolorach i smakach. Chociaż teraz oferta aliexpress.com ciągle się zmienia więc możliwe, że jest ich również więcej. Balsamy kupiłam w przedziale cenowym 0,68-072$




Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: 5/5
Cena: 5/5
Skuteczność: chroni przed zimnem, delikatnie nawilża
Zapach: różne zależnie od koloru

Zobacz podobne posty

0 komentarze

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty