Stylizująca guma do włosów JOANNA

kwietnia 27, 2016

Kiedy miałam krótkie włosy (tak, tak były takie czasy ponad 3 lata temu, kiedy miałam bardzo krótką ale niezwykle dziewczęcą fryzurę i zamierzam do niej wrócić wkrótce) guma do włosów była jedynym i podstawowym kosmetykiem do stylizacji włosów. Głównie do grzywki, żeby lepiej ją ułożyć.



guma stylizująca do włosów joanna





Niebieski koloryt w czarnym opakowaniu a w dodatku ten przyjemny zapach. Tak... zapach. Trudno mi określić co może przypominać lub z czym mi się kojarzy. Może z dobrym kremem?
Dla mnie zapach w kosmetykach jest bardzo ważny. Wiadomo, że im więcej mamy nawrzucanych substancji tym lepiej pachnie. Ale... jeśli coś źle pachnie - nie kupuję tego, bo zniechęca do używania.




guma do włosów joanna




Guma jak guma - klei się, ciągnie. Wystarczy wziąć odrobinę na koniuszki palców, rozgrzać i wystylizować jak chcemy włosy. Dodaję połysku. Ogólnie włosy fajnie wyglądają i pachną.
Aktualnie prawie jej nie używam na sobie ale na kimś innym :)




guma do włosów



Guma stylizująca Joanna



Cena: 5-8zł

Pojemność:100g





Dla dociekliwych skład:



guma do włosów joanna skład





Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: 5/5
Cena: 5/5
Skuteczność: stylizuje, nabłyszcza
Zapach: trudno określić




Używałyście tej gumy do włosów? Jakie gumy do włosów są warte polecenia wg Was?

Zobacz podobne posty

11 komentarze

  1. Jakieś 5 lat temu chętnie sięgałam po brylantynę oraz spray nabłyszczający z Joanny :) Spisywały mi się te produkty, chociaż składy mają fatalne xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spraye nabłyszczające ładnie pachną - jeden taki spodobał mi się w salonie kosmetycznym i zamierzam sobie go kupić, może nawet pod koniec miesiąca :))

      Usuń
  2. Nigdy nie używałam tego typu kosmetyków, ale kto wie, co przyniesie jutro ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeszcze nigdy nie miałam okazji nawet dotykać gumy do stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś ją używałam była nie zastąpiona!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kojarzę ten produkt, ale nigdy nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja używam gumy z Eveline i jestem z niej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie używałam gumy do włosów. Produkt widuję w rossmannie, ale nie sięgam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. świetnie sprawdza się przy krótkich włosach, do których zamiaruję wkrótce wrócić :) można podnieść grzywkę i efekt trzyma się dłużej niż po piance.

      Usuń
  8. Tak się zastanawiam, czy miałam kiedyś gumę do włosów, i chyba nie... No, chyba, że gumkę. Do włosów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe :) na krótkich włosach lub grzywce fajnie się sprawdza - przy długich to już odpada całkowicie

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty