Zestaw P.Shine - Manicure Japoński

kwietnia 01, 2016

P.Shine Zestaw do manicure japońskiego




Powyższy zestaw mam już od ponad roku, jednakże używam rzadko z braku czasu. Efekty widać od razu, od pierwszego użycia.

O zestawie do wykonania manicure japońskiego dowiedziałam się przez przypadek - obejrzałam filmik na youtube.com

Natomiast o manicure japońskim wiedziałam z lekcji kosmetyki, akurat wtedy mieliśmy temat paznokci przez cały semestr.

Sposób użytkowania jest niezwykle prosty, chociaż ja zawsze lubię przeczytać instrukcje i zrobić krok po kroku, żeby wszystko wyszło dobrze.

Jak widać, zestaw składa się z dwóch polerek - różowej i zielonej - polerki te przeznaczone są albo do pasty albo do pudru. Jest też białe "kopytko" którym należy "wydłubać" pastę oraz ściereczka z irchy i pilniczki. Całość zapakowana w estetyczne, przezroczyste pudełeczko.



Manicure Japoński


Za zestaw zapłaciłam około 130-140zł na allegro. Niedawno widziałam też podróbki - ich koszt to zaledwie 70zł. Różnica jest niewielka ale jakość ogromna. Widziałam podróbkę - pasta nie jest tak ładnej konsystencji jak oryginalna - po prostu jest wodnista. Puder nie jest tak jak ten w kamieniu, nie trzyma się pojemniczka i łatwo go wysypać. Jeśli miałabym kupować jeszcze raz to tylko oryginał.


Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: 5/5
Cena: 4/5
Skuteczność: 5/5
Zapach: Neutralny, bez zapachu




Manicure Japoński


Zobacz podobne posty

0 komentarze

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty