CATRICE odżywka serum do rzęs lash boost

sierpnia 02, 2017


Na blogach często widuje jakieś odżywki stymulujące porost rzęs. Jedną z najpopularniejszych jest chyba słynna Revitalash. Ja nie narzekam na rzęsy ani brwi ale szukałam produktu dla bliskiej osoby. Znacznie tańsza ale czy skuteczna? Zapraszam na recenzję Lash Boost z Catrice.


Dobra odżywka do rzęs wcale nie musi być droga. Nie wszystko, co drogie i nie wszystko co mega tanie jest dobre. Ta odżywka kosztowała około 18 zł ale jak na te pieniądze sprawdziła się całkiem dobrze. Stosowałam ją na spółkę z siostrą. Początkowo używałam do rzęs ale z racji tego, że mam wrażliwe oczy alergika niezbyt się u mnie sprawdziła i lekko szczypała. Moja siostra stosowała ją na rzęsy - ma bardzo cienkie rzęsy i chciałam, żeby choć trochę jej odrosły. Ku mojemu zdziwieniu już po kilku zastosowaniach było widać niewielkie efekty. Włoski o wiele lepiej wyglądały i przybyły w bardzo małej ilości. Brwi nie wypadały tak jak wcześniej.


odżywka do brwi i rzęs catrice


Co pisze na etykiecie czyli skład odżywki do rzęs:


skład odżywki catrice

catrice odżywka


W tej odżywce zmieniłabym jedynie końcówkę - skoro jest to typowa odżywka do rzęs to czemu nie ma szczoteczki takiej jak przy tuszach do rzęs? Na pewno jej aplikacja byłaby poręczniejsza! A tak to można sobie wydłubać oko w pośpiechu :)


odżywka do brwi


Odżywka jak najbardziej na plus. Jednak wiadomo - jak to przy odżywkach. Po odstawieniu lub przerwaniu od razu wracają stare nawyki i stary wygląd. To zdecydowanie minus wszystkich odżywek.


odżywka rzęsy


Dostępność: wizaz24.pl

Cena: ok 18 zł


Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: 5/5
Cena: 5/5
Skuteczność: niewielkie efekty widoczne już po kilku zastosowaniach
Zapach: brak





Jaki płyn do demakijażu polecacie?

Zobacz podobne posty

7 komentarze

  1. bardzo lubię sera do rzęs, wzmacniają i poprawiają wygląd, niestety po odstawieniu wracają do naturalnych mniej spektakularnych

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na razie nie używam odżywki, pewnie przydałaby mi się, ale stosowałam L4L i się wystraszyłam ;)
    a do demakijażu polecam żel z Oriflame - zapraszam do mnie, tam go opisałam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam jej nawet, fajnie że działa. Choć ja po L4L, po której popękały mi naczynka boje się wszelakich odżywek.

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie najlepszą odżywką do rzęs i brwi jest olejek rycynowy. Jeśli chodzi o płyn micelarny, polecam Garnier różowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem czy mogę zaufać Garnierowi - kiedyś nawet tonik Garnier szczypał mnie trochę w oczy i teraz mam złe wspomnienia

      Usuń
  5. Hmm może i ja bym wypróbowała, chociaż do brwi.. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłam właśnie ciekawa tej odżywki, a tu taka pozytywna opinia

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty