Limonkowa świeca zapachowa w szkle F&F HOME

19:11



Czy dzisiaj u Was też było tak słonecznie? Szkoda, że już weekend się kończy bo niewiele wypoczęłam a tu już jutro poniedziałek... W weekendy zazwyczaj zwalniam nieco tempo, staram się zrelaksować i wreszcie coś obejrzeć w tv lub posłuchać muzyki a wszelkiego rodzaju relaks może być uzupełniany zapachowymi dodatkami :) takim właśnie dodatkiem była u mnie zapachowa świeca w szkle F&F o zapachu limonki. Zapraszam na recenzję :)


Podczas robienia zakupów w supermarkecie zazwyczaj zaglądam chociaż na chwilę do działu ze świeczkami czy ozdobami do domu. Nie zawsze jednak kupuję stamtąd takie rzeczy - szczególnie świeczki, bo są niestety kiepskiej jakości (teraz to wiem).


Chciałam jednak spróbować czegoś innego niż dotychczasowe moje ulubione tealighty z Biedronki i skusiłam się na świeczkę zapachową w szkle F&F HOME.



świeczka f&f


Kupując tą świeczkę od razu wiedziałam, że szklanka przyda mi się na coś i na pewno znajdę jej odpowiednie zastosowanie...

Co do jakości świeczki - no właśnie...

Tu byłam bardzo rozczarowana - bo chociaż świeczka nie kosztowała majątku (wydałam na nią chyba ze 4 zł) to nie czuję jej zapachu prawie wcale...

Pachniała ładnie w sklepie - po zapaleniu w domu - czuć było ją bardzo, bardzo delikatnie i słabo. Spalała się nawet wolno i muszę przyznać, że nie zużyłam jej do końca bo już miałam jej dość.

Wosk przetopię i zrobię inną świeczkę :)


świeczka limonka


Świeczka ma przepiękny, limonkowy kolor ale co z tego jak prawie zupełnie nie pachnie...

Dochodzę do wniosku, że szkoda wydawać nawet 2 zł na jakieś przeciętne, zapachowe świeczki czy zestawy świeczek... lepiej upolować okazję i kupić wosk YANKEE CANDLE


(na allegro czasami można je znaleźć nawet w cenie 6 zł)


TO był mój pierwszy i ostatni zakup świeczek/tealightów z tej firmy...


świeczka w szkle f&f



Cena: od 4 zł/szt




Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: 5/5
Cena: 5/5
Skuteczność: zwykła świeca w szkle, która ma bardzo delikatny zapach, przy dłuższym paleniu czuć parafinę
Zapach: słaby, prawie niewyczuwalny i "podobny" do limonki






Co sądzicie na temat produktów F&F?

Zobacz także:

8 komentarze

  1. Miałam dokładanie taką samą świeczkę i również mam takie zdanie;/
    Nie kupię na pewno.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też wałęsałam się dziś pomiędzy półkami i trafiłam do działu ze świeczkami, gdzie zatrzymałam się na dłuższą chwilę. Nawąchałam się, napatrzyłam i poszłam dalej. Mam za dużo świeczek w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda ciekawie, nigdy nie zwróciłam uwagi na świece F&F.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda bardzo ładnie, ale jak nie pachnie to raczej kiepska sprawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapach ciekawy, ale skoro słabo wyczuwalny to się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda zachęcająco jednak jak widać nie ocenia się ksiązki po okładce :)
    KLIK-MÓJ BLOG <--Sesja jesienna serdecznie zachęcam do komentowania i obserwacji

    OdpowiedzUsuń
  7. ja zawsze takie świece wydłubuję i daję do kominka :D wtedy pachną mocno

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie wygląda, jednak na temat zapachu zdania nie mam, bo nigdy takowej nie miałam:/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Ostatnie wpisy


ADIDAS aliexpress.com ANIDA Anthyllis Apis Professional avon balsam danielle steel balsam do ciała bania agafii bańki chińskie Baolishi BARWA baza pod makijaż BENEK Bielenda BINGOSPA Bio-D BISPOL błyszczyk do ust eos BOTANIQUE BOULEVARD Bourjois brush egg Cameleo Carven cellulit COLGATE Cuccio czarne mydło Delia DERMACOL deser Dr. Konopka's ELKOS EVA EVELINE F&F FA FLORIS FLOSLEK fotografia moja pasja Fotorelacja glinka czerwona gotowanie Green Pharmacy gumki invisibboble haul Hyco ingrid JADWIGA Joanna Joico KALLOS kapsułki do kąpieli kolacja koncert beaty i bajmu kosmetyki naturalne krem do pielęgnacji skórek krem do rąk Kringle Candle kuferek kosmetyków L'ambre Lakiery hybrydowe lampka usb Lancome lista życzeń Luksja Manhattan Manicure Japoński MARION marokańska pomadka masaż masło do ciała MaxFactor MAYBELLINE MC migrena moda NACOMI NATURALIS NIVEA noc muzeów NYC obiad odświeżacz powietrza FORLUX odżywka do włosów Organic Shop PAESE PALMOLIVE PANTENE pasta do zębów peeling do ciała PERFECTA perfumy damskie pielęgnacja ciała pielęgnacja dłoni pielęgnacja stóp pielęgnacja twarzy pielęgnacja włosów plastry odchudzające SLIM PATCH płatki kolagenowe pod oczy Podsumowanie roku Projekt DENKO przetłuszczające włosy puder ryżowy Puma recenzja receptury agafii REFECTOCIL Rozdania sałatki Semilac SORAYA sposoby na ból głowy stylizacje suchy szampon szampon batiste śniadanie ŚWIAT ŚWIEC the body shop Trusted Cosmetics w7 Walentynki WIBO wyzwanie trusted cosmetics Yankee Candle zegarki ziaja żel dermacol żel do twarzy żel Fa